رییس کلانتری 164 قائم از دستگیری یک سارق خبر داد و گفت:این متهم با پوشش زنانه اقدام به سرقت از کیف خانم در فروشگاه های و مراکز خرید می کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد گلستانیان، رییس کلانتری 164 قائم، گفت:" دیروز یکی از ماموران گشت های انتظامی این کلانتری هنگام گشتزنی در محدوده استحفاظی خود متوجه رفتارهای یک زن مشکوک در یکی از مراکز خرید این محدوده شده و برای تحقیقات دراین زمینه وی را زیر نظر گرفته و تعقیب می کند.

وی افزود:" این فرد مشکوک به محض اینکه متوجه شد از سوی ماموران تحت نظر است سعی کرد با استفاده از شلوغی مرکز خرید مذکور از درهای فرعی آن متواری شود که با سرعت عمل ماموران و تیزهوشی آنها موفق نشده و با هماهنگی های انجام شده بازداشت شد اما در هنگام بازداشت ماموران دریافتند که این فرد مشکوک زن نیست بلکه مردی است که با پوشش زنانه در محل های پر جمعیت و مراکز خرید اقدام به سرقت می کند.

سرهنگ گلستانیان، افزود: متهم به همراه گشت انتظامی به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت از زنان در محل های پر تردد و مراکز خرید، اعتراف و عنوان داشت که با پوشیدن لباس های زنانه و استفاده از چادر در میان زنانی که اقدام به خرید می کردند رفته از آنها سرقت می کرده است.

رییس کلانتری 164 قائمتصریح کرد: با اعتراف متهم، وسایل همراه وی مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن 410 هزار تومان وجه نقد، چند عدد کارت عابر بانک، مقداری طلا و جواهر آلات، تعدادی مدارک شناسایی و دسته چک کشف شد که به همراه متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

برچسب ها: سارق ، طلا ، وبگردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.