سردار جنگ تحميلي گفت: در دوره‌هاي مختلف رياست جمهوري پيشين هم القابي را به افرادي که مستقل بوده و تابع اشخاص نبودند، نسبت مي‌دادند و لذا يادآور مي‌شوم که علي‌رغم تمام شعارهايي که داده مي‌شود ما در جبهه‌اي منتسب به حضرت امام (ره) و انقلاب هستيم.

سعيد قاسمي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با توجه به ممانعت از حضورش در دانشگاه تهران، اظهارداشت: آماده‌ام تا هر زمان که دانشجويان خواستند در جمعشان حاضر شوم.

وي اضافه کرد: برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي در دانشگاه‌ها يکي از وظايفي است که از سوي مقام معظم رهبري برعهده مسئولان دانشگاه‌ها و دانشجويان گذاشته شده و تنها کساني با اين امر مخالفت مي‌کنند که از بيان واقعيات در هراس هستند.

اين کارشناس سياسي در پايان خاطر نشان کرد: در دوره‌هاي مختلف رياست جمهوري پيشين هم القابي را به افرادي که مستقل بود و تابع اشخاص نبودند، نسبت مي‌دادند و لذا يادآور مي‌شوم که علي‌رغم تمام شعارهايي که داده مي‌شود ما در جبهه‌اي منتسب به حضرت امام (ره) و انقلاب هستيم.

لازم به ذکر است سعيد قاسمي روز دوشنبه در نشستي به دعوت بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در اين دانشگاه در جمع دانشجويان به ايراد سخنراني پرداخت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: جنگ ، تحمیلی ، جبهه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۱
لطفا ایشان را بیشتر معرفی کنید
آخرین اخبار