سرهنگ خانچرلي، صبح امروز از مصالحه 71 درصدي پرونده هاي ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاري کلانتري ها در مهر ماه سال جاري خبر داد و به تشريح جزييات آن پرداخت.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرهنگ محسن خانچرلي، رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ، از سازش و مصالحه 71 درصد پرونده هاي تشكيل شده در مهر ماه سال جاري در كلانتري ها که به دايره مشاوره و مدد كاري ارجاع شده است، خبر داد و گفت:" در مدت مذكور با ارائه مشاوره و مددكاري در كلانتري ها دو هزار و 524 پرونده به صلح و سازش تبديل شده است.
رييس پليس پيشگيري پايتخت افزود:" از مجموع پرونده هاي تشكيل شده در كلانتري هاي پايتخت، در مدت مذكور 610 پرونده تبديل به سازش، حقوقي مي باشد؛ 1138 پرونده مربوط به اختلاف خانوادگي، همچنين 1094 مورد پرونده متشكله در خصوص نزاع و درگيري و 701 فقره پرونده مربوط به ساير موارد به مصالحه منجر شده است.
سرهنگ خانچرلي در ادامه افزود: قابل ذکر است که در مدت مذكور سه هزار و 543 فقره پرونده به دايره مشاوره و مددکاري کلانتري هاي تهران بزرگ ارجاع شده که از اين تعداد پرونده، تعداد دو هزار و 524 فقره آن منجر به صلح و سازش شده است.
اين مقام ارشد انتظامي در خاتمه گفت: با وجود كارشناسان و مشاوران مددکار در کلانتري ها، اكثر پرونده هاي تشكيل شده در اين مراجع به خصوص درگيري، نزاع و اختلافات خانوادگي با هدايت و مشاوره پليس حل و فصل شده است و كمتر پرونده اي در اين خصوص به دادگاه ارجاع گرديده و همين امر در كاهش پرونده هاي قضايي بسيار مفيد بوده است./ف
برچسب ها: خانچرلی ، پلیس ، کلانتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار