سرمربی تیم والیبال نوجوانان کره جنوبی گفت: مسئولیت شکست تیم کره در برابر ژاپن را می پذیریم و باید بهتر از این بازیکنان را هدایت می کردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ "گیم یونگ ایل" در نشست خبری بعد از بازی با ژاپن گفت: بازیکنان ژاپن انگیزه بیشتری برای پیروزی داشتند. آنان خیلی قدرتمند بودند و تا آخر ثانیه ها از تلاش دست برنداشتند.وی تصریح کرد: بازیکنان ما در ست های دوم و چهارم تلاش خوبی داشتند و نتیجه گرفتند اما در سایر ست ها مغلوب ژاپن شدند.
 
 سرمربی تیم والبیال نوجوانان کره در ادامه افزود: کره باید به دنبال یک بازیکن باشد که در نین شرایط حساس به کمک تیم بیاید امروز این گونه بازیکن را نداشتیم. نقطه ضعف کره در بازی امروز نداشتن انگیزه جنگندگی بود.
وی در ادامه به پیشرفت والیبال دانش آموزی و نوجوانان ایران اشاره کرد و گفت: ایران علاوه بر والیبال بزرگسالان در نوجوانان نیز پیشرفت خوبی داشته است. من به عنوان یک معلم والیبال دانش آموزی باید فدراسیون والیبال ایران تبریک بگویم و به فدراسیون کره هم پیشنهاد توجه بیشتر به والیبال مدارس را خواهم داد.
 
کاپیتان تیم والیبال نوجوانان کره نیز در این نشست مطبوعاتی گفت: بازیکنان چین و ایران قدهای بلندی دارند و بازیکنان کره از حضور در این تورنمنت اموختند که باید قدرت بدنی خود را افزایش دهند تا در برابر بازیکنان قد بلند استقامت بیشتری در بازی داشته باشند.
سرمربی ژاپن: دفاع خوب نقطه قوت تیم ما بود
در ادامه این نشست سرمربی تیم والیبال نوجوانان ژاپن با بیان اینکه نقطه قوت تیم ما دفاع عالی بود، گفت: در بازی برابر کره جنوبی دفاع خوبی داشتیم اما دریافت ها ضعیف بود.
"هوندا هیروشی" افزود: کره ها در کارهای دفاعی امروز خوب بود. اسپکرهای ما نیز عالی کار کردند.
 
وی با بیان اینکه بازیکن شماره 2 دو تیم کره و ژاپن بهترین بازیکنان دیدار ما بودند، گفت: تجربه ست پنجم دیروز به کمک ما آمد و در این ست بازی را شل نگرفتیم تا پیروز میدان شدیم.
کاپیتان تیم والیبال نوجوانان ژاپن نیز در این نشست گفت: حضور در این رقابت ها تجربه خیلی خوبی برایم داشت. یاد گرفتیم اگر یکدل و هماهنگ باشیم بازی های بهتری انجام می دهیم. ما بازیکن ملی هستیم و در برابر نام کشور بر روی پیراهنمان مسئولیت داریم تا تمام تلاش خود را برای افتخارآفرینی انجام دهیم.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن با شکست کره در دیدار رده بندی جام نهم، مدال برنز نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا را از آن خود کردند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار