اکثر اصفهانی های سوپرلیگ بسکتبال در دیدار دو تیم ماهان و همیاری جمع بودند اما اصفهانی های زنجان بعد از بازی شرایط را برای صحبت مناسب ندیده وماهانی ها حرفهای زیادی برای گفتن داشتند.

آرن داودی بازیکن تیم همیاری زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در صحبتی کوتاه تاکید داشت: با این که هیچ کس تصور نمی کرد که تیم همیاری چنین قدرتی داشته باشد اما ما توان خود را مقابل فولاد ماهان نشان دادیم و در آینده هم قدرت بیشتری از این تیم نشان می دهیم.

** داوری: با مانور رسانه ها، کار سخت شد

جواد داوری کاپیتان فولاد ماهان نیز اعتقاد دارد: جو تیم ما با تیم همیاری که بازیکنان ملی پوش و خوب هم در آن زیاد است، فرق داشت. رسانه ها مانور زیادی روی تیم ما انجام داده و کار برای بازیکنان سخت شد. ضمن اینکه بازی اول لیگ و در شهر خودمان بود و در تیم مقابل استرس نتیجه گرفتن کمتر به چشم می خورد. ما در نیمه دوم هم شروع بدی داشته و در کوارتر چهارم به خود آمدیم.

**کوهیان در جو مسائل حاشیه ای قرار گرفت

وی در مورد بحثهای مربوط به حضور بازیکنان ذوب آهن در دو طرف بازی ادامه داد: به نظرم هر تیمی که درگیر مسائل حاشیه ای شود بازی را از دست می دهد. من فرزاد کوهیان مربی حریف را دوست دارم اما به نظرم وی به نوعی در جو این مسائل بود و بعد هم از بازی اخراج شد. در  مقابل تیمی که ذهنش درگیر نباشد راحتتر بازی می کند البته فکر می کنم استرس یکی از بازیکنان ما هم به همین دلیل بود.

**چینش این تعداد سانتر در زمین سخت است

داوری از ترکیب تیم خود می گوید: به هر حال ما پنج بازیکن پست بالای خوب داریم که مهره چینی آنها کار سختی است. در پستهای یک و دو هم بازیکن زیاد داریم و به نظرم دلیل این نوع جذب بازیکن تصور حضور صمد نیکخواه در تیم بود که باعث شد بازیکن خارجی دوم هم در پست پنج گرفته شود اما مطمئنم مشکلی از لحاظ پستها پیش نمی آید و با توجه به برنامه ریزی هر هفته یک بازی، تیم هم به تدریج هماهنگ می شود.انسجام تیمی ما باید بیشتر از این باشد.

وی در مورد مهره های زیاد در تیم اشاره می کند: همین مسئله مهره ها کمی هم گریبانگیر زنجان شده است. همیاری تیمی فوق العاده با هزینه خوب و ستاره های زیاد است، در یتم ما هم بازیکن خوب زیاد دیده می شود و هنر سرمربی هم این است که ستاره ها را کنار هم مدیریت کند. البته برای بازیکنان اصفهانی این بحثها جا افتاده است. من شخصا به این مسائل زیاد فکر نمی کنم و تمام سعی و تلاشم بردن بازیها است. داوری اصفهانی بودن بیشتر بازیکنان تیم را هم یکی از دلایل مشکل نبودن هماهنگی ستاره ها می داند و اعتقاد دارد: از ترکیب بومی تیم لذت می برم.

بازیکنان بسیار متعصب و خوبی به خصوص در بین جوانان دیده می شوند که از بازی در کنارشان لذت می برم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار