غلبه بر تحریم های نفتی اعمال شده از سوی غرب علاوه بر همت مسئولان نیاز به اتخاذ تدابیر هوشمندانه و همه جانبه دولت و مجلس دارد.

محمد سعید انصاری در گفتگو با خبرنگار اقتصادي  باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه تحریم کما بیش در کشور بی تاثیر نبوده است بنابراین برای غلبه بر تحریم های نفتی اعمال شده از سوی کشورهای غربی علاوه بر همت مسئولان نفتی نیاز به اتخاذ تدابیر هوشمندانه و همه جانبه دولت و مجلس دارد.

وی تصریح کرد: برای دور زدن تحریم ها همچنین نیاز به تلاش مستمر دست اندرکاران صنعت است چرا که تنها مسئولان دولتی و مجلس نمی تواند در این راستا موثر باشد بلکه شرکت ها تولید کننده هم باید هماهنگی داشته باشند.

انصاری اظهار داشت: امروزه در جبهه مبارزه با تحریم ها به وجود صنعتگران و تولید کنندگان حرفه ای نیاز داریم که بتوانند فرصت های سرمایه گذاری را در کشور ایجاد کنند.

نماینده مردم آبادان تاکید کرد: تولید با کیفیت و اصلاح زیر ساخت ها و فراهم کردن زمینه های رقابتی سالم عرصه را برای توسعه اقتصاد کشور فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: مسلما تحریم ها در تولید و صادرات بی تاثیر نیست و این بدان معنا نیست که فلج شدیم بنابر فرمایشات رهبر انقلاب درباره توجه به تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید تدابیر اساسي و هوشمندانه در این خصوص صورت گیرد تا بتوانیم تحریم ها را در کشور دور بزنیم./ک

برچسب ها: تحریم ، نفت ، هوشمندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار