استاندار هرمزگان گفت : استقرارمنطقه پنجم نیروی دریایی سپاه درشهرستان بندرلنگه زمینه رشد و توسعه بیشتر منطقه را فراهم می کند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس ابراهیم عزیزی گفت : نیروی دریایی سپاه پاسداران به یقین نمادی از عزم و اراده ملت بزرگ ایران برای حفظ اسلام ، انقلاب اسلامی و ارزش ها و عزت این مردم است .

وی افزود: امروز نیروی دریایی سپاه در آبهای خلیج فارس مظهر ایستادگی و پافشاری بر اصول و ارزش های ایران اسلامی است.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد : اگر عوامل تقویت ، اقتدار و ایستادگی و تلاش عالمانه و مخلصانه باشد محصول آن عزم و اراده عمومی و تحمیل بر دشمنان می شود .

استاندار هرمزگان بیان داشت : شجاعت نیروهای مسلح ما ایستادگی مردم عزیز و دریا دل نمادی از عزت و قدرت ایران اسلامی است.

عزیزی افزود: ایران با وجود نیروی دریایی كه عامل تقویت اقتدار، ایستادگی و مقاومت است قدرت به ارمغان آورده است.

وی بیان داشت: ایران با بهره گیری از اندیشه‌های ناب نبوی از بیشترین و موثرترین دستاوردهای انقلاب برخورداراست و یقین داریم نیروی دریایی سپاه نیز سرشار از ایمان و غیرت و مردانگی است و در همه صحنه‌ها حاضر و ثابت قدم بوده است.

نماینده عالی دولت دراستان هرمزگان با اشاره به افتتاح منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه در بندرلنگه اظهارداشت: به طور قطع این حركت زمینه ساز پیشرفت، آبادانی و عمران بیشتر منطقه خواهد بود و چنان كه شاهد هستیم، هرجا نیروهای مسلح حاضر بودند زمینه ساز توسعه و آبادانی شده‌ است.

عزیزی یادآورشد: این حركت عظیم سپاه توسعه ساختاری با ایجاد ظرفیتی به نام پنجم دریایی ظرفیت بی نظیری برای مردم منطقه خواهد شد.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات دولت در هرمزگان گفت : دولت در طول خدمت خود توجه ویژه ای به استان هرمزگان داشته است که تصویب یک هزار و 688 پروژه در قالب 583 پروژه نشان از تلاش های دولت بر توسعه روز افزون این استان است.

وی افزود : این مصوبات که بالغ بر 85 درصد به اجرا گذاشته شده است که در حال حاضرنیز 44 پروژه مهر ماندگار با 16 هزار میلیارد تومان اعتبار دراستان هرمزگان در حال اجرا است که بخشی از آن افتتاح و بخشی نیز تاپایان سال بهره برداری و تقدیم مردم شریف هرمزگان می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.