مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به شناسایی 86 سایت همسر یابی گفت: تنها مرجع قانون برخورد با سایت های همسر یابی کمیته تعیین مصادیق عناوین مجرمانه است.

مسعود امینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: 86 سایت همسر یاب تاکنون توسط وزارت ورزشی و جوانان شناسایی شده اند و این وزارتخانه تاکنون 86 سایت همسر یاب را که به صورت فعال و غیر فعال فعالیت دارند شناسایی کرده است.

وی با اشاره به این که وزارت ورزش جوانان از پلیس فتا تقاضا کرده که جلسه ای در خصوص سایت های همسریابی برگزار شود ادامه داد: نحوه پاسخگویی به چگونگی دسترسی سایت ها به اطلاعات شخص و شناسنامه ای افراد در حوزه اختیارات پلیس و دستگاه قضایی است.امینی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان اطلاع رسانی لازم را مبنی بر فعالیت بدون مجوز سایت های همسریابی اعلام کرده است و تنها مرجع قانون برخورد با سایت های همسریابی کمیته عناوین مجرمانه است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: کمیته تعیین مصادیق عناوین مجرمانه از تمامی اطلاعات مربوط به سایت های همسریابی آگاه است را سامی و دفاتر این سایت ها را شناسایی کرده است./ف

برچسب ها: شناسایی ، سایت ، هسمریابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار