کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران گفت: دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران با تاجیکستان تصمیم خوبی است اما نباید همه چیز را فدای این دیدار کرد.

ناصر فریاد شیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: معتقدم که تیم ملی باید بازی های تدارکاتی خود را انجام دهد و این در همه جای دنیا مرسوم است اما در هیچ یک از لیگ های فوتبال جهان هیچگاه طی انجام پانزده هفته از لیگ معتبر فوتبال کشور، سه بار تعطیلی به چشم نمی خورد و این اتفاقات موجب می شود که لطمه زیادی به فوتبال کشورمان بخورد و اکنون تمام مربیانی که در لیگ ایران فعال هستند از این موضوع ابراز ناراحتی می کنند چرا که یک بازی تدارکاتی آن هم در برابر تیمی همچون تاجیکستان موجبات این اتفاق را فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: همه بر این باور استواریم که کسب نتایج ملی برای ما اهمیت بسزایی دارد اما نباید باشگاه های فوتبال ایران تحت الشعاع این شرایط قرار گیرند و آنهایی که در کورس قهرمانی هستند از بابت این موضوع متضرر شوند.

وی افزود: امیدوارم با تشکیل یک کمیته مستقل در فدراسیون فوتبال جهت برنامه ریزی بازی های تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گیری های خوبی اتخاذ شود تا شرایط برای همه تیم های باشگاهی و ملی برای انجام بازی های دوستانه فراهم شود و در این بین ضرر نکند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار