رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از سوختن سارقی که به علت نا آشنایی با خودروی سرقتی واژگون می شود و در حریق ایجاد شده از خودرو می سوزد طی چند ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 5 و 10 دقیقه امروز حسب اعلام 110 مبنی بر تصادف آدرس مدرس به جنوب نرسیده به ورودی صدر واحدهای گشتی کلانتری در محل حاضر می شوند که مشاهده می شود یک دستگاه خودروی هوندا به علت برخورد با گاردریل منحرف شده و با کیوسک نگهبانی پروژه تونل صدر برخورد و در اثر آن خودرو دچار حریق شده و در اثر حریق نیز راننده خودرو قادر به شناسایی نبوده است.

وی در ادامه افزود: همچنین 2 کارگری که برای استراحت در کانکس بودند به علت برخورد و انفجار و آتش سوزی این خودرو یکی از آنان که فردی 45 ساله بوده فوت می کند و فرد دیگر که 26 سال بیشتر نداشته توسط عوامل اورژانس تونل به بیمارستان انتقال می گردد.

عوامل راهور نیز در محل حاضر و کروکی تصادف را تنظیم می کنند.

اسماعیلی در ادامه اعلام کرد: ضمنا بعد از لحظاتی فردی در محل حادثه حاضر و اعلام می دارد که خودرو سوخته شده متعلق به وي بوده که در چهار راه پارک وی ساعاتی قبل به سرقت رفته است.

وی در خاتمه با هشداری به مردم خاطر نشان کرد: از مردم عزیز پایتخت نشین تقاضا داریم که برای انجام کارهای خود حتی برای لحظاتی کوتاه خودروی خود را در محلی مناسب پارک نموده و سوئیچ را به همراه خود ببرند./ز

برچسب ها: تصادف ، حریق ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار