دهمین قسمت سریال "راستش را بگو" چهارشنبه شب 17 آبان ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه يك سيما؛ در دهمين قمست اين سريال، می بینیم که شب عید فطر علیرضا تمام حیاط را پر ازگلهای مریم کرده است او می خواهد صبح روز عید به نمازگزاران یک شاخه گل مریم و یک کارت پستال عجیب هدیه دهد.
 بنابراين گزارش؛ "راستش را بگو" که در 30 قسمت و توسط محمد رضا آهنج ساخته شده داستان چند دانشجو است که با هم تلاش می کنند چاره ای برای تنهایی و افسردگی مردم شهرشان پیدا کنند و برای این کار از مترو شروع می کنند.
لازم به ذكر است؛ در این سریال که 20 شخصیت اصلی دارد بازیگرانی از دو نسل مختلف ایفای نقش کرده‌اند که حسن پورشيرازي(وحيد)، نيوشا ضيغمي(خاتون)، آتيلا پسياني(مسوول امنیتی)، امير آقايي(شهيد چمران)، رويا تيموريان( آسيه)، ثريا قاسمي (مامان خورشيد) ومحمد عمراني از جمله بازیگران پیشکسوت آن هستند.
هم چنين؛ مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشكان اشتياق، عباس جمشيدي، ايمان صفا، نیوشا ضیغمی، الناز بهمن زاده و مهناز ايزديار هم بازیگران جوان و اصلی سریال "راستش را بگو " هستند.
گفتني است؛  "محمد شیوندی" صدابردار، "حسن احمدی" عکاس، "سامان شعشعه" مدیر تولید، "سعید شعشعه" و"امیدصفایی" تدارکات،"شکیل مظفری" برنامه ریز، "داود بابایی" دستیاردوم کارگردان، "مژگان تمجیدی" منشی صحنه، "ایمان امیدواری" چهره پرداز از جمله عوامل ساخت اين مجموعه هستند. /ص
برچسب ها: راستش ، شبکه ، یک سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.