نهمين قسمت سریال "راستش را بگو" امشب 16 آبان ساعت 22:15 از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه يك سيما؛ در قسمت نهم که امشب پخش مي‌شود، مي‌بينيم كه علیرضا مصرانه بر تصمیم خود برای تغییر مردم تلاش می کند.
لازم به ذكر است؛ "راستش را بگو" که در 30 قسمت و توسط محمد رضا آهنج ساخته شده داستان چند دانشجو است که با هم تلاش می کنند چاره ای برای تنهایی و افسردگی مردم شهرشان پیدا کنند برای این کار از مترو شروع می کنند.
بنابراين گزارش؛ در این سریال که 20 شخصیت اصلی دارد. بازیگرانی از دو نسل مختلف ایفای نقش کرده اند که حسن پورشيرازي(وحيد)، نيوشا ضيغمي(خاتون)، آتيلا پسياني(مسوول امنیتی)، امير آقايي(شهيد چمران)، رويا تيموريان(آسيه)، ثريا قاسمي (مامان خورشيد) و محمد عمراني از جمله بازیگران پیشکسوت آن هستند.
همچنين؛ مهدی سلوکی، امیرحسین مدرس، اشكان اشتياق، عباس جمشيدي، ايمان صفا، نیوشا ضیغمی، الناز بهمن زاده و مهناز ايزديار هم بازیگران جوان و اصلی سریال "راستش را بگو " هستند.
گفتني است؛ محمد شیوندی(صدابردار)، عکاس(حسن احمدی)، سامان شعشعه(مدیر تولید)، سعید شعشعه وامیدصفایی(تدارکات)، شکیل مظفری(برنامه ریز)،داود بابایی(دستیاردوم کارگردان)، مژگان تمجیدی (منشی صحنه)،ایمان امیدواری(چهره پرداز) عوامل ساخت اين مجموعه هستند كه در پشت دوربين فرشاد گل سفيدي به ثمرقندي (تيهيه‌كننده) و رضا آهنج (كارگردان) در به تصوير كشيدن "راستش را بگو" كمك كرده‌اند./ص
برچسب ها: سریال ، قسمت ، شبکه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار