تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 15:30 در غياب جانواريو در کمپ این باشگاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی که دیروز مراسم چهل مادرش را برگزار کرده بود، همراه با علی فتح اله زاده در این تمرین حاضر شد.

قلعه نویی در بدو ورود به محل تمرین تیمش از فتح اله زاده خئاست تا پول بازيکنان را هر چه زودتر به آنها بدهد.

قلعه نویی در ابتدای تمرین 10 دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد و پس از آن تمرین آبی پوشان شروع شد.

سیاوش اکبرپور که دیروز در تمرین غایب بود، امروز در جمع شاگردان قلعه نویی حاضر است اما خبری از جانواریو در تمرین استقلال نیست.

منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی و شاهرخ بیانی هم در محل تمرین استقلال حاضر هستند. حدود 50 نفر از هواداران استقلال هم در کمپ حاضر شده و تمرین تیم را از نزدیک می بینند.

عکاسان و خبرنگاران زیادی به خاطر بازگشت قلعه نویی به تمرینات در کمپ استقلال حاضر هستند تا شلوغ ترین تمرین آبی پوشان پس از مدتها برگزار شود.

حاشیه های تمرین استقلال: تمرین از ساعت 15:30 در کمپ اختصاصی استقلال در شهر زیبا آغاز شده است و در اوایل این تمرینات پژمان منتظری ملی پوش کشورمان 10 دقیقه تمرین کرد و رفت.

در همین زمانی پزشک تیم استقلال یعنی ستوده، پای امیرقلعه نویی سرمربی تیم را معاینه کند. هم اکنون بازیکنان کار با توپ را تمرین می کنند و قبل از آن نیز 20 دقیقه کار دویدن را انجام دادند و بابازاده مربی دروازه بانهای استقلال نیز با 4 دروازه بان این تیم خصوص تمرین می کند.

بازيکنان به دو گروه با لباسهاي فسفري و نارنجي تقسيم شده و 45 دقيقه به فوتبال درون تيمي پرداختند.

تمرين ساعت 17 به پايان رسيد./آق


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار