تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که بازیکنان تیم امید هم در تمرین حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در تمرین امروز یکشنبه 14 آبان درساعت 15:30 در حضور خبرنگاران در حال برگزاری می باشد.

لازم به ذکر است، در تمرین امروز بازیکنان پس از دویدن به دور زمین و انجام حرکت کشتی به چهار گروه تقسیم شدن که سه گروه آنها مشغول حرکات آقا وسط زیر نظر امیرقلعه نویی و مجید صالحی بودند و گروهی دیگر که دروازه بان این تیم بودند با مربی دروازه بان ها مشغول تمرین شدند.

گفتني است: در تمرین امروز این تیم امیدهای این تیم هم با بزرگسالان در حال تمرین هستند.

بازیکنان 45 دقیقه اول را مشغول حرکات آقا وسط شدند.

از نکات قابل توجه امروز اين است که در تمرین استقلالی ها بر خلاف پرسپوليس که پشت درب هاي بسته برگزار شد، 20 هوادار از نزدیک شاهد تمرین این تیم هستند.

در تمرین امروز استقلالی ها مهدی فنونی زاده، شاهرخ بیانی و منصور پورحیدری حضور داشتند که منصور پورحیدری در اواسط تمرین محل تمرین را ترک کرد.

ازنکات قابل توجه در تمرین امروز این تیم حضور یک هوادار بود که همراه خود آلبوم از تصاویر قدیمی بازیکنان این تیم را آورده بود که مورد توجه پیشکسوتان این تیم قرار گرفت.

لازم به ذکر است: در ادامه تمرین امروز تیم به دو گروه هفت نفره در قابل تیم های سبز و نارنجی تقسیم شدند و با یکدیگر فوتبال بازی کردند.

از ديگر نکات قابل توجه در تمرین امروز غیبت میرشاد ماجدی سرپرست این تیم بود که به علت حضور وی در مسابقات جام جهانی فوتسال در تایلند در تمرین حضور نداشت.

در تمرین امروز آرش برهانی و میثم حسینی غایب بودند.

لازم به ذکر است:جان واریو دیگر بازیکن این تیم پس از دریافت مطالبات خود از باشگاه قرار است روز سه شنبه در تمرین حضور پیدا کند.

گفتني است، تمرين امروز استقلال پس از دويدن به دور زمين و در پايان با حرکات کششي ساعت 17 به اتمام رسيد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار