خسارت زلزله امروز آذربايجان، حل مشکلات اقتصادی مردم به‌عنوان مهم‌ترین اولویت نظام، افزایش قیمت بنزین در سال جاری، علت اصرار هاشمي بر طرح دولت وحدت ملي و عزم جدي قوه قضاييه در اجراي عدالت از مهمترين عناوين خبري روز چهارشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين  خبري امروز(چهارشنبه) به اين شرح است:


خسارت زلزله امروز آذربايجان چشمگير است /دولت هر چه سريعتر اقدام كند
نماينده مردم اهر و هريس در مجلس با اشاره به زلزله صبح امروز(چهارشنبه) آذربايجان گفت: بر اثراين زلزله تعدادي از واحدهاي مسكوني از جمله واحدهاي روستايي آسيب ديده و برخي زيرساخت‌ها نيز دچار خسارت شده است كه لازم است دولت در اين زمينه هرچه سريعتر اقدام كند.


رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس
عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: رسيدگي به وضعيت مناطق زلزله زده ارسباران در دستور كار مجلس قرار مي گيرد



هرگونه اقدام تنش‌زا را خیانت تلقی می‌کنیم/ حل مشکلات اقتصادی مردم مهم‌ترین اولویت نظام
نمایندگان مجلس در نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب با تاكيد بر اينكه همدلی و وحدت عمل و کشیده نشدن اختلافات به سطح عموم جامعه از سوی مسئولان امری حیاتی است، از مسئولان کشور خواستند تا با ایجاد آرامش و همدلی در جامعه و پیگیری مسائل از راه‌هایی که تنش به دنبال نداشته باشد، زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند.



آمریکا بر سر فعاليت هسته ای ایران بدنبال ماجراجویی است
رئيس مجلس گفت: ایران بارها اعلام کرده که در فن آوری صلح آمیز هسته ای به دنبال سلاح هسته ای نیست و بارها نیز به آژانس اجازه بازرسی داده است و این آمریکا بوده که هر بار در مذاکرات یک بهانه‌ای ایجاد می‌کرد و در این مسیر هم چنان به دنبال مسئله سازی است.



طرح سوال به صلاح نیست/ شکایت از هیئت رئیسه را امضا نکرده‌ام
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: ‌شکایت از هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون اصل 90 به‌صورت فراکسیونی نبوده است بلکه افراد خود تصمیم به این کار گرفته‌اند.



افزایش قیمت بنزین در سال جاری بعید است
وزیر نفت گفت: افزایش قیمت بنزین در سال جاری بعید است مگر این که در دولت و مجلس تدابیر جدیدی اندیشیده شود.



زلزله 5.1 ريشتري ورزقان بدون كشته / 20 نفر مصدوم شدند
مدير‌كل مديريت بحران آذربايجان‌ شرقي آمار مصدومان زلزله ورزقان را 20 نفر اعلام كرد و گفت: خوشبختانه تاكنون خبري مبني بر فوت هموطنان ورزقاني نرسيده است.



علت اصرار هاشمي بر طرح دولت وحدت ملي/ عدم وجود مواضع صريح درباره دولت وحدت ملي

عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه مردم آگاهی کافی درباره طرح دولت وحدت ملی ندارند، گفت: اگر احزاب ادعا می‌کنند اتاق فکر دارند، اتاق فکرشان باید درباره این موضوع نظر بدهد؛ موضع‌گیری صریحی از سوی احزاب اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در اين خصوص صورت نگرفته است.



اصلاح طلبان در انتظار حرف آخر خاتمي هستند
مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات منتظر حرف آخر خاتمی هستیم، گفت: خاتمی رئیس اصلاح‌طلبان است و حرف اول و آخر را وی در این باره می‌زند.



برخورد قاطع مجلس با کساني که استقلال دانشگاه آزاد را لکه‌دار کردند
دبير جامعه اسلامي دانشگاه آزاد قم گفت: با توجه به فتنه 88 بايد کساني را که از استقلال دانشگاه آزاد سوء استفاده کرده و از امکانات آن براي رسيدن به مقاصد خود سود بردند مورد مواخذه قرار داد و آنها نيز موظف به پاسخگويي به نمايندگان ملت هستند.



فكر باج‌گيري آمريكا از ايران اشتباه محض است/عزم جدي قوه قضاييه در اجراي عدالت
رئيس قوه قضاييه استقلال قواي سه‌گانه به منظور استحکام ساختار سياسي نظام جمهوري اسلامي را بسيار ضروري دانست و گفت: اجراي عدالت از مسير عمل به قانون مي‌گذرد و همه بايد دربرابر ساختار جمهوري اسلامي و قانون اساسي تمکين کنند.


يک شهروند: قبلا کسي به نام من راي داده بود/من سه بار راي دادم
براساس گزارشات مردمي از تخلفات انتخاباتي در آمريکا؛برخي از آمريکايي‌ها اصلا نتوانسته‌اند راي بدهند يا برخي ديگر چند بار راي داده‌اند.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار