لازمه داشتن تحرک، ورزش است، لذا ورزش مقوله‌ای است که می‌توان از آن به عنوان یکی از نیازهای ضروری جامعه امروز یاد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، یک کارشناس با تأکید بر اینکه جوانان؛ نسل پیشتاز، نیرومند، پرانرژی و پرتحرک جامعه هستند، گفت: با توجه به این مهم، یکی از وظایف اصلی و حیاتی هر ارگان و دستگاه، حمایت از نسل جوان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم است که باید در این راستا نیازهای اصلی جوانان مورد توجه ویژه مسئولان امر قرار گیرد.

محمدی‌مطلق با اشاره به اینکه متأسفانه جامعه امروزی با معضل بزرگی به نام فقر حرکتی مواجه است، از ورزش به عنوان یکی از راه‌های برون‌رفت از این مشکل یاد کرد و افزود: ورزش یک امر مثبت است که انسان را از بی‌تحرکی، خمودی و بی‌حالی نجات دهد و این در حالی است که جهان به طور مداوم در حال پیشرفت است که اگر انسان‌ها خود را با این حرکت تطبیق ندهند، از بین خواهند رفت.

وی با بیان اینکه ورزش به تنهایی قادر نیست انسان را به مطلوبیت‌های زندگی سوق دهد، تصریح کرد: یک ورزشکار باید در کنار پرداختن به امر ورزش نسبت به مسایل دینی نیز توجه داشته و نماز را به پا دارد. از طرفی معتقدیم اگر ورزشکاران با رعایت اخلاق اسلامی و روحیه پهلوان‌منشی در میادین ورزشی حاضر شوند، ضمن کسب تهذیب نفس، قله‌های افتخار در عرصه قهرمانی را نیز به دست خواهند آورد که امیدواریم ورزشکاران این استان همواره این اصل را رعایت کنند./س

برچسب ها: ورزش ، نیاز ، جامعه ، امروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.