معاون حقوقی و امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به لزوم تبیین مدیریت در نظام اسلامی، تدوین مدل اسلامی نظام اداری را از سوی حوزه خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر فروزنده، معاون حقوقی و امور مجلس رییس جمهور، در هشتمین جلسه عمومی انجمن مدیریت اسلامی حوزه که در سالن اجتماعات دبیرخانه انجمن های علمی حوزه علمیه قم برگزار شد با بیان اینکه درعرصه قانونگذاری خلاء های فراوانی وجود دارد، افزود: حوزه می تواند در عرصه قانونگذاری دستگاه های ذیربط را یاری کند.
وی با بیان اینکه مباحث سازمانی از دیگر مباحثی است که باید انجمن ها آن را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند، گفت: حوزه باید مدل اسلامی نظام اداری را تدوین کند؛ البته این مسئله، کار بسیار زیادی را می طلبد .
فروزنده با بیان این که چند اتفاق مهم در نظام اداری می‌افتد که انجمن مدیریت اسلامی حوزه می تواند نقش کلیدی در آن داشته باشد، ابراز داشت: سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره نظام اداری ویژگی های برجسته ای از جمله تجربه اداری آسیب شناسانه دارد به این معنا که نظام اداری ما چه مشکلاتی داشته و برای حل این مشکلات چه باید بکنیم، ثانیا باید بدانیم در دنیا برای حل مشکل نظام اداری از چه راهکار های استفاده کردند و در نهایت نگاه مجتهدی آگاه و مدیر و مدبر همچون مقام معظم رهبری را به دنبال دارد که 30 سال کار اجرایی کرده اند./س
برچسب ها: قم ، نظام ، اداری ، حوزه ، تدوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.