رئيس سازمان صدا و سيما گفت: همواره خواص بي‌بصيرت،با احتياط‌هاي محافظه‌كارانه و سكوت در مقابل انحراف، زمينه را براي تسلط دشمنان دين فراهم كرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صداو سيما در دهمين همايش تجليل از پير غلامان ابا عبدالله‌‌الحسين(ع) گفت: خداوند براي هدايت بشر، نشانه‌هايي قرار داده است و مكتب عاشورا و نهضت حسيني از جمله علامت‌ها و شاخص‌هايي است كه فطرت پاك جوامع بشري را به سمت خوبي‌ها هدايت مي‌كند.

رئيس رسانه ملي با اشاره به حوادث صدر اسلام و ضربه خواص و ساكتين فتنه به اسلام گفت: همواره خواص بي‌بصيرت،با احتياط‌هاي محافظه‌كارانه و سكوت در مقابل انحراف، زمينه را براي تسلط دشمنان دين فراهم كرده‌اند.

ضرغامي با اشاره به ابعاد گسترده معنوي همايش تجليل از پير غلامان ابا عبدالله‌الحسين(ع) گفت: حضور مداحان و پژوهشگران نهضت حسيني از اقصي نقاط دنيا در اين همايش، نشان از نفوذ مكتب حياتبخش عاشورا در ميان جوامع بشري است.

رئيس رسانه ملي با تجليل از مردم ولايتمدار استان اردبيل افزود: عرض ادب و سبك عزاداري اين استان، الكوي ارزشمند براي همه ارداتمندان به سالار شهيدان در همه جاي دنياست.

گفتني است، در آستانه ماه محرم‌الحرام،دهمين همايش تجليل از پيرغلامان اباعبدالله‌الحسين(ع) با حضور پيرغلاماني از سرتاسر جهان در مصلي بزرگ امام خميني(ره) اردبيل برگزار شد.

همچنين عزت‌الله ضرغامي رئيس سازمان صداو سيما سخنران آيين اختتاميه اين همايش بود.

انتهاي‌پيام/

برچسب ها: ضرغامی ، رسانه ، پیر ، غلام ، ارذبیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار