جانواریو هافبک برزیلی تیم استقلال سرانجام پس از حرف و حدیث و حواشی بسیار زیادی برزیل را رها کرد و راهی تهران شد تااعضای این تیم را همراهی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هافبک برزیلی آبی ها با مداد چهارشنبه و درحالیکه آبی ها یکی از اعضای تیم را به فرودگاه فرستادند تا وی را همراهی کند راهی تهران  شد تا اعضای تیم استقلال را همراهی کند.

گفتنی ست: این بازیکن به محض ورود به تهران و در حالیکه از شرایط مالی باشگاه با خبر بود و قول دریافت مبلغی از قرار دادش را دریافت کرده بود با شرایطی ایده آل روبرو شد و توسط مدیر برنامه هایش در جریان تمام مسائل مربوط به تیم قرار گرفت.
 این بازیکن پس ازحضور در باشگاه استقلال توانست  140 هزار دلار پول دریافت کند تا مشخص شود که استقلال برای بازگشت فابیو جان واریو برنامه دارد و قصد کرده است که نظر مثبت وی را جلب کند.

 این در حالی است که جان واریو پیش ازاین علاوه بر دریافت پول نقد از مسئولین تیم استقلال خواستار منزل مسکونی شد تا آنها در ازای بازگشت وی  به تمرینات منزل مسکونی برایش در نظر گیرند اتفاقی که سرانجام پس ازتهدید و غیبت های مکرر این بازیکن رخ داد و آبی ها منزل مسکونی برای وی در نظر گرفتند و این بازیکن دیروز کلید منزل خود را دریافت کرد تا امروز در تمرینات تیمی حاضر شود و دیگر اعضای تیم استقلال را همراهی کند.

جدیت  مصدومیت حنیف عمران زاده وضع از تمرینات
 حنیف عمران زاده،  مدافع تیم استقلال شرایط ایده آلی برای همراهی این تیم ندارد وی با مصدومیتی که با آن روبرو شده است نمی تواند تمرینات خود را آغاز کند زیرا او در حالیکه وی برای انجام تمرینات آماده بود توسط پزشکان از این اقدام منع شد.
 بر اساس این گزارش:  حنیف پس از رفع مشکل مصدومیت و دیدار با پزشکان تیمی استقلال و بررسی شرایط مصدومیتش به همراه آرش برهانی در تمرینات تیمی حاضر شد اما این اتفاق در حالی رخ داد که وی نتوانست به تمرین کردن ادامه دهد و این ترتیب از همراهی تیم استقلال منع شد زیرا پزشکان به وی اعلام کردند حضورش در تمرینات استقلال باممانعت  همراه است و این مدافع باید همچنان به انجام تمرینات اختصاصی بسنده کند و قید حضور درتمرینات را بزند زیرا اوحال حاضر وی باید به فکر بهبودی اش باشد زیرا مصدومیتش  از ناحیه کمر باعث می شود که وی فشار زیادی متحمل شود واین موضوع عامل می شود که در صورت فشار زیاد وانجام تمرینات فشرده و بازی برای استقلال دچار مشکلات جدی تر شود ام این بازیکن در حال حاضر در تمرینات شرکت نمی کند و استراحت وانجام تمرینات اختصاصی را دردستور کار خود دارد،‌در حالیکه قرار بود در بازی با سپاهان فیکس استقلال باشد.

بایگانی شدن یک شماره در باشگاه استقلال

 فرهاد مجیدی، مهاجم سابق تیم استقلال شماره هفت این تیم را دراختیار داشت و تا زمانی که آبی ها  را همراهی می کرد با این شماره در میادین حاضر می شد اما پس ازجدایی وی و عدم تافق به سرحضورش در این تیم شماره وی در اختیار هیچ بازیکنی قرار نمی گیرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد مجیدی جزو قدیمی ها تیم استقلال است و با اینکه در ابتدای فصل اکبرپور خواستار دریافت شماره پیراهن این بازیکن بود،‌اما مسئولین در این خصوص با وی همکاری نکردند و شماره هفت فرهاد مجیدی نزد مسئولان باقی بماند و حفظ شود زیرا از ابتدا نیز قرار نبود بازیکن به جزو وی این شماره را به تن کند.
 

شایان ذکر است:  پس از اعلام احتمال پوشیدن شماره هفت توسط اکبرپور، مجیدی به مسئولین پیغام داد که به انجام این اقدام رضایت ندارد زیرا وی مدتها بود که با اکبرپور دچار مشکل شده و قصد واگذاری شماره اش به این بازیکن را نداشت.

این در حالی است که در حال حاضر نیز بحث رسیدن این شماره به عماد رضا مطرح شده است واینکه وی خواستار پوشیدن شماره 7 تیم استقلال است اما آبی ها به وی اعلام کردند این شماره بایگانی شده است و دیگر بازیکنان نمی توانند شماره پیراهن هفت را به تن کنند زیرا فرهاد مجیدی پس ازحضور چند ساله در ترکیب تیم استقلال به گردن این تیم حق دارد و شرایط وی طوری بود که آبی ها قصد دارند با حفظ پیراهن وی حرمتش را در تیم حفظ کنند تا این بازیکن از مسئولین و اعضای این باشگاه راضی باشد، این در حالی است که عماد رضا اصرار دارد این شماره را دریافت کند اما به نتیجه نمی رسد.

جلسه مهاجم سابق فولاد با قلعه نوعی در تهران

 تمرینات تیم استقلال چند روزی است با حضور امیر قلعه نوعی پیگیری می شود و سرمربی  تیم آبی ها قصد دارد تیمش را با شرایط خاص برای دیدار با سپاهان آماده کند اما این در حالی است که وی با مهمانی  روبرو شده است که خواستار حضور در تیم استقلال است.
 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  حجت چهار محالی، مهاجم سابق تیم فولاد خوزستان درشرایط قرار داد که قصد کرده است حضور در یک تیم بزرگ برتری را تجربه کند،‌این بازیکن در تمرینات تیم استقلال حاضر شده است تا در صورتی که شرایط فراهم شد با مربیان گفتگو کرده و در تمرینات حاضر شود و نظر مثبت امیر قلعه نوعی را جلب کند این بازیکن در تمرینات حاضر می شود اما تا بحال نظر مثبت امیر قلعه نوعی را برای حضور در تمرینات جلب نکرده است به همین دلیل یک جلسه میان وی و سرمربی استقلال برگزار شد و طی آن قلعه نوعی از وی خواست تا فیلم چند بازی خود را به مربیان استقلال ارائه کند تا درصورتی که شرایط وی مورد نظر کادر فنی آبی ها  بود وی بتواند در تمرینات تیمی استقلال حاضر شود و برای نیم فصل دوم  با استقلال قرار داد امضا کند.
 

گفتنی است،  این بازیکن به مربیان استقلال اعلام کرده است که از شرایط ایده آلی برخوردار است و می تواند در لیگ برتر حاضر شود.

نکونام خواستار دریافت پول اوساسونا  از آبی ها

 جواد نکونام هافبک تیم استقلال در حال حاضر مشغول همراهی تیم ملی ایران است و در اردوی تیم کارلوس کیروش حضور دارد اما وی از شرایط  حاکم در استقلال نیز بی خبر نیست و عصر دیروز در باشگاه حاضر شد تا دیداری را با علی فتح الزاده برگزار کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام جزو آن دسته از بازیکنان استقلال است که با شرایط خاص حاضر به همکاری با این تیم شد و حتی اعلام شده است وی پیش از قرار داد با آبی ها از این  تیم پول نقد دریافت کرده است اما علاوه به مشکلات مالی خود، وی نیازمند دریافت طلب مسئولین تیم اوساسونا ست و آبی ها نیز چند مدتی است که از وی درخواست زمان کردند اما وی مدعی است که مسئولین تیم سابق وی فشار زیادی را آوردند که هر چه سریعتر پول خود را دریافت کنند اما این اتفاق هنوز رخ نداده است و آبی ها نیز در این مورد اقدامی جدی را انجام ندادند.

 نکته جالب توجه اینکه دیروز جان واریو پس از ورود به تهران در باشگاه با مدیریت تیم دیدار داشت تا بتواند مبلغ مورد نظرش را که آبی ها به وی قول  داده بودند را ردیافت کند ما فتح الزاده در دفترش میزبان دیگر هافبک های تیم نیز بود زیرانکونام پیش از آغاز اردو و تمرینات  تیم ملی خود را به باشگاه استقلال رساند تا در خصوص شرایط مالی خود با مسئولین این تیم وارد مذاکره شود و بتواند مبلغی را دریافت کند که بتواند با آن حساب خود رابا اوساسونا تسویه کند این بازیکن به مدیران  اعلام کرده است که با اصرار فراوان نتوانسته از اسپانیایی ها مهلت دریافت نند اما این زمان کوتاه است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار