سرپرست مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كشف 210 كيلو و 700گرم مواد مخدر ترياك در چندين عمليات ويژه طي 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، "مصطفي صادقيان" با بيان اين خبر اظهار داشت: نيروهاي رزمي يگان تكاوري فرماندهي انتظامي استان اصفهان روز گذشته در ادامه گشت زني هاي خود در بيابان هاي اطراف ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا به يك دستگاه خودروي پيكان كه در لاين خلاف و باسرعت بالا در حركت بود برخورد كرده و به تعقيب آن مي پردازند.
وي افزود: پس از مدتي تعقيب خودروي مذكور متوقف و راننده آن دستگير و در بازرسي از داخل خودرو مقدار 100 كيلو و 200 گرم مواد مخدر ترياك و سوخته ترياك كشف و ضبط شد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه مبارزه جدي و قاطعانه با سوداگران مرگ ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان هاي اصفهان، سميرم، خميني شهر، نايين و فلاورجان نيز طي 48 ساعت گذشته مقدار 110 كيلو و 500 گرم مواد مخدر ترياك را كشف و ضبط و شش نفر را در اين رابطه دستگير و دو خودرو را توقيف كردند.
صادقيان در پايان خاطر نشان كرد: در مجموع اين عمليات ها مقدار 210 كيلو و 700 گرم مواد مخدر كشف ، سه دستگاه خودرو توقيف و هفت نفر از سوداگران مرگ دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند./ف
برچسب ها: کشف ، تریاک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار