مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از افزایش مراجعه مردم به میادین میوه و تره بار در ماه‌های گذشته خبرداد.

مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پایش کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار گفت: در مورد کیفیت محصولات سعی شده که نظارت‌ها به صورت مستمر و دائم ادامه پیدا کند، زیرا کیفیت موضوعی نیست که یک مرتبه درست شود و ادامه داشته باشد بلکه نیاز به نظارت مستمر و پایش دائمی دارد.

وی گفت: اکنون نظارت مستقیم بر روی محصولات ایجاد شده و بازرسی بازار مستقر در میادین بازار‌ها هستند.

بختیاری زاده اظهار کرد: دستورالعمل‌های کیفی تا حدی تغییر کرده تا بتوانیم میزان و کیفیت را مقدار ارتقا دهیم و سعی کردیم که نظارت مردمی را هم اضافه کنیم مردم همیشه در بازار حضور و نظارت دارند و در این راستا نظرات مردم را دریافت می‌کنیم و مورد بررسی قرا می‌گیرد.

 مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با توجه به نظارت‌های انجام شده موضوع کیفیت بهبود پیدا کرده و نشانه آن اقبال بیشتر و مراجعه بیشتر شهروندان به میادین بازار‌ها است که همواره آمار‌ها نشان می‌دهد مراجعه مردم به میادین بازار‌ها بیشتر شده است.

خبرنگار: حسین قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
مردم خیلی خیلی حواسشون باشه میادین میوه و تره بار کلانتری های محل رو خریدن و کارگرای اونجا هر بلایی سرشون آوردن با کارگراشون درگیر نشن چون اگه کارشون به کلانتری کشید کلانتری پدرشون رو درمیاره
Iran (Islamic Republic of)
H
۰۹:۵۶ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
همش اشغاله
آخرین اخبار