مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: موسسه ی کار و تامین اجتماعی به عنوان حامی اندیشه های نوین در حوزه دانش اجتماعی کار و کار آفرین از اجرای برنامه حمایتی پشتیبانی می کند.


ابراهیم صادقی فر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  موسسه کار و تامین اجتماعی به عنوان حامی اندیشه های نوین وابتکاری در حوزه دانش اجتماعی کار و کار آفرین و با هدف ترویج فرهنگ کار و کار آفرین از اجرای برنامه های حمایتی در این خصوص پشتیبانی می کند.
 وی افزود: در این راستا موسسه کار و تامین اجتماعی با همکاری گروه بوم رنگ اقدام به برگزاری اولین دوره بوم رنگ با عنوان بوم رنگ آموزش تعادل و ار گروهی ویژه کودکان کرده است
وی در ادامه در خصوص  این طرح گفت:  بوم رنگ خلاقیت و کار آفرینی کودکان، طرحی نو و جدید در راستای آموزش مهارت های کار آفرین به کودکان است.
صادقی فر در ادامه تصریح کرد: در این طرح هدف آن است تا با استفاده از نقاشی و قصه، مهارت های کسب و کار به کودکان آموزش داده شود و این فرصت برای کودکان ایجاد می شود که با استفاده از این ابزار و به کارگیری قدرت تخلیل به خلق اثر نقاشی و قصه های کودکانه بپردازند.
مدیر پژوهش موسسه ی تامین اجتماعی خاطر نشان کرد:  این طرح به صورت یک مسابقه است و کودکان توانمند پس از تکمیل بوم رنگ تعامل و کار گروهی با استفاده از کلید واژه هایی نظیر کمک به یکدیگر،تلاش، همکاری، همفکری، آینده کار و به نگارش داستان در موضوعی مربوط بپردازند./ل
برچسب ها: مدیر ، پژوهش ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار