در دویست و شصتمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران«پنهان» دومين ساخته سينمايي مهدي رحماني یکشنبه21آبان، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،در خلاصه داستان این فیلم آمده است:« شهرمان آن‌قدر بزرگ شده که این همه اتوبان هم از پس نزدیک کردن راه‌هایش برنیامده‌اند. آخر هر کدام از این راه‌ها که می‌رسیم دیگر دغدغه‌های روزمره را هم فراموش کرده‌ایم. کم¬کم یادمان می‌رود که چطور دردهای پنهان را بفهمیم.»
«پنهان»روایتگر تنهایی انسان در کلان شهرها و جوامع مدرن بشری است و در این فیلم فریبرز عرب‌نیا، آنا نعمتی، فتانه ملک‌محمدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، آزاده شمس، آناهیتا افشار و رویا جاویدنیا بازی می‌کنند.
مهدي رحماني متولد 1357 فارغ التحصيل رشته فيلمسازي در چند فيلم مستند و داستاني به عنوان نويسنده و كارگردان همكاري داشته كه مي توان به: نگاه، از ياد رفته، ترانه خاک، پسران پاييز، عاشقانه هاي پل، دعاي مادرم مهتاب، مجموعه آشيانه اي بر باد، عطر گيسو، همراه با کوير، منطقه مرزي و فيلم هاي سينمايي «ديگري» و «پنهان»اشاره كرد.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مهدي رحماني(كارگردان)، محسن علي اكبري(تهيه كننده)، آنا نعمتي، مهرداد صديقيان و فتانه ملك محمدي(بازيگران)، محدثه قبادي(كارشناس مجري)و (منتقد) برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در اين نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2
برچسب ها: پنهان ، ارسباران ، نقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار