دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات و به طور کلی تدوین سیاست های کلی انتخابات تاکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح نشده است.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه طرح اصلاح قانون انتخابات در چه مرحله‌ای قرار دارد اظهار داشت: طرح اصلاح قانون انتخابات و به طور کلی تدوین سیاست‌های کلی انتخابات تاکنون در مجمع تشخيص مصلحت مطرح نشده است.

وی افزود: در صورت تدوین سیاست‌های کلی انتخابات توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام این کلیات به مقام معظم رهبری تقدیم می‌شود تا با تصویب و تایید ایشان برای به اجرا گذاشتن به دولت ابلاغ شود.

رضایی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات آینده ریاست جمهوری با قانون جدید برگزار خواهد شد يا خير گفت: فکر نمی‌کنم انتخابات سال آینده با قوانین جدید اجرا شود و اگر هم تغییری در این قوانین ایجاد شود در انتخابات آینده هیچ تاثیری نخواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد پیشنهادات مجلس شورای اسلامی مبنی بر تغییر برخی قوانین و بندها در قانون انتخابات خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ یک از این صحبت‌ها قطعی نشده و باید ببینیم در صورت مطرح شدن در صحن علنی مجلس چه رایي به این پیشنهادات داده خواهد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، رضایی ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار