معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 گفت: همزمان با افتتاح و بهره برداری از بزرگترین بزرگراه شهید زین الدین، طرح احداث میدان استخر به پایان رسید.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای تکمیل و بهره برداری از بزرگراه شهید زین الدین حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) تا سه راه آزمایش، این معاونت جهت تسهیل در امر تردد و کاهش تاخیرات و خصوصا تصادفات در گره های ترافیکی کند راه جنوبی بزرگراه مذکور مبادرت به اجرای طرح مصوب اصلاح هندسی و احداث میدان در تقاطع کند راه جنوبی بزرگراه شهید زین الدین با معبر شریانی خیابان استخر (زیر پل شهید قائمی) کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 ادامه داد: این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی و مصادف با زمان افتتاح بزرگراه مذکور به بهره برداری رسید.
حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 در ادامه تصریح کرد: کنترل تقاطع قبل از این به صورت چراغدار و هم اکنون به صورت میدان با وسعت تقریبی 10 هزار مترمربع عملکرد دارد، مساحت تحت پوشش اصلاح هندسی یک هکتار و میدان مذکور توسط علائم و تابلوهای انتظامی و هشداری و شناسایی مسیر، ایمن سازی شده است.
وی اظهار داشت: این میدان دارای دو مدخل ورودی و خروجی جهت تمرکز و ترانسفر مسافر توسط وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی (تاکسی) در داخل هسته میدان است.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش واصله از پلیس راهور منطقه 4، به دنبال اجرای طرح میدان تاکنون ضمن روان سازی جریان ترافیک محور استخر و خیابان های مجاور به طور چشمگیری از رخداد تصادفات در این گره ترافیک کاسته شده است. /ز
برچسب ها: تصادف ، ترافیک ، طرح ، هندسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار