معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه 3 اقدام به توزیع بروشورهای سامانه 137 و 1888 در سطح مدارس ناحیه کرد.

سمانه زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور آشنایی دانش آموزان مدارس با عملکرد سامانه 137 و 1888 در سطح مدارس ناحیه کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: به منظور بالا بردن آگاهی و دانش خانواده ها در خصوص مهارت های کلامی، واحد سلامت ناحیه 2 اقدام به برپایی کارگاه آموزشی مهارت های کلامی در خانه هایی جهت ایجاد اعتماد به نفس و مهارت هایی جهت سخنوری به حاضران آموزش داده شد.

در ادامه محمدعلی فیاض جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 4 تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 4 اقدام به برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت بحران (امداد و سوانح) برای دانشجویان ارشد دانشگاه جامع علمی کاربردی کرد.

فیاض هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی دانشجویان با فعالیت های ستاد مدیریت بحران در مراحل آمادگی، پیشگیری، مقابله و بازسازی بیان کرد و اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی دانشجویان با نقش ستاد مدیریت بحران در حوادث و اقدامات شناسایی عوامل بحران زا و بحران زدا، تجهیزات پایگاه ویژه جهت پشتیبانی از نیروهای امدادی سازمان های تخصصی و مدیریت جامع و کلان بحران در کلان شهرهای امروزی و مدیریت هوشمند انواع حوادث و بحران های ناشی از آتش سوزی متنوع شامل صنعتی، شهری و تجاری آشنا شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از برگزاری کارگاه آموزشی، دانشجویان از امکانات تجهیزات و سیستم های هوشمند مخابراتی و ارتباطی و عملیاتی پایگاه شهید باقری بازدید کردند./ز

برچسب ها: دانشگاه ، آمادگی ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار