عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : با تقویت صنعت و کشاورزی به عنوان رکن اصلی و مهم اقتصاد کشور ، خواسته و دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد اقتصادی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگار مازندران ، سید هادی حسینی افزود : 33 سال پیش و از همان اوایل پیروزی انقلاب ، بنیانگذار انقلاب اسلامی همواره بر خودکفایی در زمینه کشاورزی تاکید داشتند.

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود : در هشت سال دفاع مقدس ، امام (ره) حکم جهاد صادر نکردند که اگر چنین حکمی صادر می شد ، بر همگان حضور در جنگ واجب می شد ، ولی امروز بر اساس مقتضیات زمان و تحریم و فشارهای اقتصادی ، رهبر زمانمان حکم جهاد اقتصادی صادر کردند.

وی ادامه داد : اکنون بر همگان است که در این جهاد گوش به فرمان رهبری ولایت فقیه باشند که خار چشم دشمنان است و به هر نحوی در هر زمنیه ای خود را به خودکفایی لازم در تهیه امکانات برسانند.

حسینی با تاکید بر این که دشمنی مستکبران از آغاز انقلاب اسلامی وجود داشت و همچنان باقی خواهد ماند ، گفت : تنها راه مقابله با این دشمنی ها و فشارها ، ایستادگی و گوش دادن به فرمان ولایت فقیه است تا به سرمنزل مقصود برسیم./س


برچسب ها: تقویت ، صنعت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.