مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با بيان اينکه هدف آمریکا از چنین شیطنت‌هایی مشاهده عکس العمل فرماندهان نظامی ایران است، گفت: دريافت جواب دندان‌شکن از سوي جنگنده‌هاي ايراني موجب شد تا آمريکايي‌ها ديگر اقتدار نظامي ايران را بلوف تلقي نکنند.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نقض حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط پهپاد آمریکایی اظهار داشت: بعد از اتفاقات اخیری که در منطقه رخ داد شاهد این امر هستیم که تحرکات آمریکا و غرب در بعد مسائل سیاسی و نظامی روبه فزونی گذاشته است.

وی در رابطه با توان تکنیکی و علمی جوانان ایراني در بعد تجهیزات نظامی افزود: ما به این امر افتخار می‌کنیم که پهپاد بسیار پیشرفته آمریکایی توسط رادارهای ساخت ایران شناسایی شده و مورد هدف قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج دانشگاه تربیت مدرس در ادامه با بيان اينکه هدف آمریکا از چنین اقدامات و شیطنت‌هايي مشاهده عکس‌العمل فرمانده‌هان نظامی ایران است، تصريح کرد: دريافت جواب دندان‌شکن از سوي جنگنده‌هاي ايراني موجب شد تا آمريکايي‌ها ديگر اقتدار و توان نظامي ايران را بلوف تلقي نکنند.

ثابتی در پایان خاطر نشان کرد: تعرض به خاک یک کشور خلاف قوانین بین‌المللی است و همانطور که نيروهاي پرتوان نظامي هوشيارانه اين تجاوزات را شناسايي و دفع مي‌کنند ، دستگاه دیپلماسی نيز براي تاکيد بيشتر بر سياست‌هاي ضد جنگ جمهوري اسلامي ايران نقض حريم هوايي کشورمان را از طريق محاکم حقوقي بين‌المللي پيگيري کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: ثابتی ، آمریکا ، نظامیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار