نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: برای اینکه در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم، نیازمند برنامه‌ریزی مدون و اصولی هستیم.

محمد علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: راه‌اندازی مرکز مبادلات ارزی و اولویت‌بندی تخصیص ارز تا حدودی به منظور ساماندهی نوسانات اخیر ارزی است.

وی تصریح کرد: برای مبارزه با تحریم‌ها باید ببینیم که دشمن چقدر از طریق رسانه‌ها روی نوسانات ارز مانور می‌دهد و بر این اساس باید ما نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهیم.

علیپور افزود: مقام معظم رهبری اصولی را برای اقتصاد مقاومتی مطرح کرد که مسئولان اجرایی باید نگاه اجرایی به این موضوع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم باید برنامه‌ریزی مدون در این زمینه داشته باشیم.

نماینده مردم شوط، ماکو، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: در این برنامه‌ها نیز باید از شتاب‌زدگی پرهیز کرده و برنامه‌ها را به خوبی پیش ببریم.

علیپور با بیان اینکه باید برنامه‌های اقتصادی و سیاست اقتصادی استمرار داشته باشد، افزود: پیشبرد برنامه‌های اجرایی در این زمینه نیازمند اهتمام هر چه بیشتر مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات، اظهار داشت: باید انتخابات در فضای آرام و به دور از تنش برگزار شود.

علیپور گفت: ما نمایندگان مجلس ضمن تشکر از دست‌اندرکاران مسائل امنیتی استان در جهت برگزاری انتخابات سالم و آرام همراه و همگام با مسئولان پیش می‌رویم.

وی با تاکید بر پرشور بودن انتخابات، تصریح کرد: باید بتوانیم انتخابات را در فضای سالم و به دور از تنش برگزار کنیم./س


برچسب ها: تحریم ، نماینده ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.