سرپرست راهبري و تعميرات جرثقيل‌هاي سقفي سبا، با مقايسه توقفات جرثقيل هاي فوق حساس فولادسازي به عنوان يکي از گلوگاه هاي موثر بر توليد ناحيه، از کاهش 91 درصدي توقفات اضطراري اين جرثقيل ها در سال 91 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مهرزاد ملک محمدي با بيان اينکه تاخيراتي که اين جرثقيل ها از ابتداي سال جاري تا پايان مهرماه به کوره قوس الکتريکي وارد مي‌کردند، نسبت به مدت مشابه سال قبل از 400 دقيقه به 37 دقيقه رسيده است ،افزود:اين کاهش تاخيرها مسلما" در ثبت رکورد هاي اخير ناحيه نيز مؤثر بوده است.

وي مهمترين دليل اين موفقيت را اهميت دادن کارکنان واحد به مبحث توقفات در بخش تعميرات پيشگيري و اضطراري و در بخش راهبري دانست و همکاري واحدهاي پشتيباني به خصوص تعميرگاه مرکزي و دفتر فني تعميرات سبا و همچنين همکاري واحد فولادسازي در اجراي به موقع تعميرات جرثقيل ها را در اين موفقيت مهم دانست.

این کارشناس تفکیک ريشه‌اي خرابي ها در دو مقوله " علت خرابي" و " بررسي زمان رفع خرابي" را در کاهش اين توقفات بسيار مفيد دانست و ابراز اميدواري کرد با ادامه حمايت هاي فعلي مديريت، اين روند باز هم بهبود يابد./ب
برچسب ها: اصفهان ، کاهش ، توقفات ، در ، فولاد ، مبارکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.