عضو شوراي مركزي حزب موتلفه با بيان اين مطلب كه اصلاح طلبان تندرو جايگاهي در جامعه ندارند، خاطر نشان كرد: کسانیکه سابقه ساختار شکنی در کارنامه‌شان است، اصلا شرایط شرکت در انتخابات را ندارند؛ چه برسد به تبليغات و شرط گذاری!

علي عباسپور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به ادعاي اصلاح طلبان مبني بر وجود 50 ميليون راي در کشور اظهار داشت: برخی از این گروه‌های اصلاح‌طلبی خود را از سران تندروی این جریان جدا و در انتخابات مجلس نیز شرکت کردند و کاندیدا هم داشتند، اما نتوانستند آن رهبری منسجم این جریان اجتماعی را دوباره بازسازی و احیا كنند، لذا با مطرح كردن اين صحبت‌ها سعي در بازسازي وجهه ازدست رفته خود دارند.

وي با اشاره به اهداف برخي اصلاح طلبان تندرو از بيان اين صحبت‌ها ، تصريح كرد: هدف از بيان اين اظهارات بزرگ نمايي تفكرات جبهه افراطي و تندروي اصلاحات است و صرفا جنبه تبليغاتي دارد.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه با بيان اين مطلب كه اصلاح طلبان تندرو جايگاهي در جامعه ندارند خاطر نشان كرد: کسانیکه سابقه ساختار شکنی در کارنامه‌شان است، اصلا شرایط شرکت در انتخابات را ندارند؛ چه برسد به تبليغات و شرط گذاری!

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار