نویسنده "حافظ هفت" گفت: خیلی مهم است که خروجی فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در طول سال، از نظر صاحبنظران و افرادی که با آن سروکار دارند، کارشناسی و آسیب شناسی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رساني بيستمين دوره هفته كتاب؛ اكبر صحرايي، نويسنده كتاب "حافظ هفت" در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین دوره هفته کتاب، درباره این رویداد فرهنگی اظهار کرد: براي برگزاري هفته كتاب باید هدف گذاري و نقشه راهی تعریف شود. قرار دادن مناسبت هاي مختلف همچون هفته كتاب براي رواج و تبليغ كتاب و كتابخواني در صورتی که با هدف‌گذاری صحیحی همراه باشد، تاثیرات بسزایی در رشد سرانه کتابخوانی خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه "هفته کتاب" فرصت مناسبی برای تجمیع نظر و عقاید صاحبنظران در زمینه کتاب است، گفت: در این راستا می‌توان به بهانه برگزاری هفته کتاب، همایش هایی برگزار کرد تا نویسنده ها، ناشران، صاحبنظران به همراه مخاطبان گردهم آیند و برآیند فعالیت هایی که در طول سال در حیطه کتاب و رشد و ارتقای آن به انجام رساندند را به نقد و بررسی گذارند.
صحرایی افزود: این برنامه بايد به صورتی برگزار شود که هفته کتاب، به عنوان فینال یک جشنواره، برای رونمایی یا معرفی برگزیدگان فعالیت های این حوزه قرار داده شود.
این نویسنده خاطرنشان کرد: خیلی مهم است که خروجی فعالیت‌های فرهنگی و ادبی در طول سال، از نظر صاحبنظران و افرادی که با آن سروکار دارند، کارشناسی و آسیب شناسی شود.
گفتني است؛ بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان‌ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي‌شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار