تعداد نظامیان آمریکایی که در سال 2012 خودکشی کرده‌اند نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 27 درصدی داشته است.

به گزارش گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلگرام؛ طی کنفرانسی که در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست برگزار شد، کمیته‌ای متشکل از متخصصان پزشکی و سران ارتش ایالات متحده دور هم گرد آمدند تا راهکارهایی را پیرامون کاهش میزان خودکشی در ارتش این کشور اتخاذ نمایند.

در این کنفرانس اینگونه بیان شد؛ که در 9 ماه اول سال 2012 تعداد خودکشی در بین نظامیان ارتش آمریکا 247 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال 2011، 27 درصد افزایش یافته است.

ژنرال رایس از اعضای عالیرتبه این کمیته اشاره داشت که از ابتدای جنگ برنامه‌ای گسترده‌ برای جلوگیری از خودکشی‌ها پیاده شده ولی هنوز نتوانسته‌اند پاسخی قانع کننده برای دلیل افزایش خود‌کشی‌ها پیدا کنند.

براساس اظهارات این ژنرال ارتش در 9 ماه اول سال 2012 تعداد افرادی که در ارتش خودکشی کرده‌اند از افرادی که طی عملیات‌های جنگی در افغانستان کشته‌ شده‌اند بیشتر است.

دکتر کالینز یکی دیگر از اعضای کمیته پیشگیری از خودکشی در ارتش ایالات متحده بیان داشت که افزایش آمار خودکشی بسیار نگران‌کننده است و برای پیشگیری از این وضعیت باید راهکارهای مناسب‌تری اتخاذ شود؛ این کمیته تا کنون 900 برنامه کاهش خودکشی در 400 پایگاه نظامی به کار برده که در کل نتیجه چندان مطلوبی به دنبال نداشته‌ است.

برچسب ها: نظامیان ، امریکایی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار