بعضی از بیماران و کارکنان این بیمارستان مدعی هستند تصویر و یا به عبارتی شبحی منتسب به حضرت مریم (س) را بیرون یکی از پنجره های این مرکز پزشکی مشاهده کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، طی روزهای اخیر شایعه ای در شرق آسیا منتشر شده و اخبار اعلام شده از مالزی حاکی از آن است که تصویری شبیه به حضرت مریم (س) در بیمارستانی در شهر کوالالامپور دیده شده است.

پخش این خبر باعث شده است که صدها مسیحی اهل مالزی و حتی تعدادی از توریستهایی که در این شهر حضور دارند به سمت بیمارستان "سیم داربی" در حومه شهر سرازیر شده و سعی کنند تا از این مکان بازدیدی داشته باشند.

بعضی از بیماران و کارکنان این بیمارستان مدعی هستند تصویر و یا به عبارتی شبحی منتسب به حضرت مریم (س) را بیرون یکی از پنجره های این مرکز پزشکی مشاهده کردند. بعضی از بیماران مسیحی این مرکز اعلام کردند که حتی شبهی منتسب به حضرت عیسی (ع) را مشاهده کرده که ثابت نبوده و در کنار این پنجره ها حرکت می کرده است!

بسیاری از مسیحیان و خصوصا کاتولیکها بیرون این مرکز جمع شده و به روشن کردن شمع پرداختند. بعضی از مسیحیان حتی از کشور سنگاپور و از فاصله 300 کیلومتری به این محل آمده اند.



با این وجود کلیسای کاتولیک مالزی اعلام کرده است که نمی تواند این حادثه را در حال حاضر تایید کند و باید با شاهدین در مورد این حادثه صحبت کند. پدر "لارنس اندرو" سردبیر روزنامه کاتولیکهای مالزی در این باره می گوید: شاید این مسئله یک مکاشفه شخصی بوده است که البته بایستی مورد تحقیق قرار گرفته و سپس درباره آن اظهار نظر کرد.

مسیحیان در حدود 9 درصد از جمعیت 26 میلیونی کشور مالزی را تشکیل می دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار