اثر عکاس زنجانی به عنوان اثر برگزیده فستیوال "عکس کودک" کشور لهستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، کارشناس هنرهای تجسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان فستیوال عکس کودک کشور لهستان در ماه آوریل که مصادف با فروردین ماه سال 91 می‌باشد، اعلام شده است، گفت: این فستیوال تحت لیسانس فدراسیون FIAP و با حمایت سازمان جهانی یونیسف برگزار می‌شود.

بازرگان افزود: آثار ارسالی به این فستیوال توسط عکاسان حرفهای سراسر جهان با موضوع کودکان و مسایل پیرامون آنان ارسال شده و توسط داوران حرفه‌ای فستیوال مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه وی دو قطعه عکس مطابق با استانداردهای هشتمین دو سالانه جهانی عکس کودک به این فستیوال ارسال کرده است تصریح کرد: یکی از این آثار که در بردارنده تصویر دو دختر بچه با نمای یک کعبه در پشت سر آنان بود، با عنوان "مشق مادری" به عنوان اثر برگزیده این دوره از فستیوال عکس کودک انتخاب شده و دیپلم افتخار این فستیوال به این اثر تعلق گرفت.

کارشناس هنرهای تجسمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، با اشاره به اینکه اثر وی با موضوع "نوروز" نیز در گالری اصلی شهر پاریس به نمایش درآمده است، خاطرنشان کرد: این اثر پس از افتتاح مراسم در پاریس، در 30 کشور عضو سازمان یونسکو به نمایش درآمد./ب

برچسب ها: فستیوال ، لهستان ، عکاس ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.