به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سدان جدید 301 برای حضور در بازارهای رو به رشد در نظر گرفته شده است و فروش آن از یکم نوامبر در بازارهایی نظیر ترکیه آغاز گردیده است. همچنین قرار است به زودی شاهد عرضه 301 در بازارهای اروپای شرقی ، آمریکای جنوبی و آفریقایی باشیم. دیوید ریو – مدیر بروژه های بین المللی پژو – گفت : می خواهیم به بازارهای جدیدی وارد شویم ما دارای محصولی جدید و با پتانسیل بالای موفقیت هستیم . پیش از این پژو به دلیل اتکاء بیش از حدش بر بازار اروپا ، ماهیانه 200 میلیون یورو سرمایه اش را از دست می داد. فروش شرکت پژو در نه ماهه اول سال کاملا به اروپا وابسته بود و این بازار 64% از فروش آن را شامل می شد. این در حالی است که فولکس واگن فروشی 42 درصدی در اروپا دارد. از آن جا که پژو فروشی چندانی در چین و برزیل ندارد تا خسارت های اروپا را جبران کند،مجبور به کاهش قیمت محصولاتش شده است. 301 نسخه ارتقا یافته از پژو 208 هاچ بک است و انتظاار می رود که فروش سالانه آن تا سال 2014 به 150 هزار دستگاه یعنی معادل 4% از فروش کلی رنو در سال گذشته برسد. منبع: خبر خودرو |