اعضای تیم استقلال پیش از بازی با سپاهان با حواشی بسیار زیادی روبرو شدند که شرایط این تیم را تحت تاثیر قرار داده است، اخبار تیم را در زیر می خوانید:


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای باشگاه استقلال در ابتدا قصد داشتند، با حضور چند بازیکن داخلی مشکلات خود را حل کنند اما این اتفاق رخ نداده است و این تیم تحت شرایطی خاص قرار گرفته است تا آبی ها اعلام کنند که نمی توانند بازیکن داخلی جذب نند زیرا این اتفاق تحت شرایط خاص انجام می شود و استقلالی ها بدلیل مشکلات موجود در باشگاهها شرایط را دچار تغییراتی کنند. آبی ها به این دلیل نمی توانند، از بازیکنان داخلی استقلال که مشکلات این تیم با باشگاهها ی حریف ادامه دار است و این موضوع عاملی است که شرایط بدست آمدن مهره های دلخواه داخلی خود را از دست بدهند.

اعضای تیم استقلال ، در مورد جذب محمد مهدی نظری نیز با شرایطی خاص روبرو شدند زیرا سرمربی این تیم به حضور یک هافبک در تیمش نیازمند است و اعلام کرده است در صورتی که دو بازیکن خارجی نیز جذب تیم شوند، آبی ها به حضور یک هافبک داخلی درتیم می اندیشند که مشکلات خط هافبک استقلال را حداقل درغیاب بازیکنان اصلی حل کنند.

گفتنی است: آبی ها به مسولین فجر اعلام کردند هرچه سریعتر نظر نهایی خود را در خصوص حضور نظری در استقلال اعلام کنند زیرا آبی ها معتقدند که برای حضور در این بازیکن در استقلال تنها حاضر به پرداخت مبلغی از قرارداد وی هستند، اما تمایلی برای فروش بازیکن ندارند که بتواند فجر را در نیم فصل دوم همراهی کند زیرا در صورت جدایی میداودی از استقلال نیز مقصر بعدی آنها فجر سپاسی نیست.

***مدیر حامی مالی در برزیل و ادامه مشکلات استقلال

مشکلات مالی تیم استقلال همچنان ادامه دار است و با اینکه عنوان می شود بخش عمده ای از این مشکلات حل شده است اما این اتفاق رخ نداده است و آبی ها همچنان با مشکلات مالی دست وپنجه نرم می کنند واین موضوع شرایط را دراین تیم دچار تغییراتی کرده است.

بر اساس این گزارش: حامی مالی استقلال درحال حاضر تنها مبلغ تامین مخارج مالی این تیم است و آبی ها تنها از طریق نقد شدن چک حامی مالی این تیم مشکلات مالی خود را رفع می کنند و در این میان مدیر حامی استقلال در تهران نیست و به برزیل سفر کرده است به همین دلیل برخی اعضای این تیم دچار مشکلاتی شدند که مسئولین اعلام کردند باید هر چه سریعتر این مشکلات را حل کنند، اما برای حل و فصل این مشکل نیاز به حضور مدیر مالی این تیم است زیرا وی برای رفع برخی مشکلات در خصوص مسائل شغلی راهی کشور برزیل شده است و آبی ها باید منتظر وی بمانند.

شایان ذکر است: اعضای تیم برای پایان آبان ماه منتظر دریافت پولآبان ماه منتظر دریافت پول هستند، اما دراین خصوص اعلام شده است که در حال حاضر، شرایط مهیا نیست تا پولی به آبی ها پرداخت شود زیرا نقد شدن چک بعدی آبی ها اواخر آذر ماه است.

***عصبانیت از جباری و قول حضور در تمرینات

مجتبی جباری، هافبک تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شده است وی که هر بار قول می دهد در تمرینات این تیم حاضر می شود با بدقولی حضور در تمرینات این تیم را از دست می دهد اما این بار وضعیت برای وی متفاوت است زیرا قلعه نوعی با وی تماس برقرار کرده است.

بر اساس این گزارش: هافبک آبی ها مدعی شده است که قصد دارد در تمرینات خود را بصورت اختصاصی دنبال می کند و پس از آن برای حضور در ترکیب این تیم وارد تمرینات فشرده استقلال شود اما مربیان با این اتفاق، مخالف هستند و مدعی هستند که جباری باید در این تیم آماده حضور در ترکیب شود جباری که با شرایط خاصی در تمرینات استقلال می کند و این شرایط از زمان حضور پرویز مظلومی نیز در این تیم لحاظ کرد مدعی است که با شرایط خود آشنایی کامل دارد و تنها در صورتی استقلال را همراهی می کند که از شرایط ایده آلی برخوردار باشد و دچار مشکلات جدی نشود.

گفتنی است، این بازیکن در حال حاضر دوران بدنسازی را نیز پشت سر گذاشته است و این مشکل عاملی است که سرمربی تیم استقلال از وی دلخور باشد جباری اعلام کرده است که با طی شدن مصدومیت و رفع مشکلاتش از عصر امروز استقلال را همراهی می کند اما این اتفاق در حالیست که قلعه نوعی با این بازیکن تماسی گرفته و از وی درخواست کرده است تا طبق شرایط و قوانین تیمی رفتار کرده و خود را به مربیان معرفی کند زیرا این شرایط عاملی است که استقلال باز هم با مشکلات حاشیه ای بسیار زیاد روبرو شود.

***اعتراض قلعه نوعی به هافبک خارجی / مصدومیت جان واریو در برزیل

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال پس از مدت ها انتظار فابیو جان واریو را در اختیار گرفت اما این بازیکن با مصدومیت روبرو شده است و این اتفاق در زمان تعطیلات برای وی رخ داده است اما سرمربی آبی ها به این بازیکن اعتراض کرده است.

براساس این گزارش امیر قلعه نوعی برای حضور جان واریو در ترکیب استقلال مقابل سپاهان، حساب ویژه ای روی وی باز کرده بود و این موضوع عاملی شد که سرمربی آبی ها حتی به دنبال جانشین برای این بازیکن نباشد اما زمانی که وی متوجه مصدومیت این هافبک برزیلی شد، شرایط برای وی تغییر کرد و سرمربی آنها کاملاً با اوضاع متفاوتی روبرو شد زیرا وی بدون اصلی ترین بازیکن خود به مصاف سپاهان می رود و این درحالیست که وی قلعه نوعی در غیاب جانشین برای وی ندارد و این موضوع مشکلات را چند برابر می کند.

شایان ذکر است، جان واریو، قرار بود با انگیزه بسیار مهره قابل اعتماد قلعه نوعی مقابل تیم سابقش باشد اما با شرایط موجود وی شرایط حضور در ترکیب این تیم را نه تنها برای بازی با سپاهان بلکه در چند هفته آینده ندارد اما سرمربی تیم استقلال به دلیل مصدومیت وی در برزیل از هافبک تیمش دلخور و عصبانی است زیرا معتقد است دوری طولانی مدت وی از تمرینات تیمی استقلال عامل اصلی این مصدومیت بی موقع است که شرایط این بازیکن و تیم را تحت تأثیر قرار داده است و عامل این است که تیم مقابل سپاهان دچار مشکل شود.

***پیغام جالب آبی ها، عماد رضا خودش باید مشکلات را حل کند

عمادرضا مهاجم جدید استقلال که قرار است در نیم فصل دوم این تیم را همراهی کند با شرایط قابل توجهی روبرو شده است که ممکن است این اتفاق را تحت تأثیر قرار داده و باعث شود که استقلال نتواند این بازیکن را جذب کرده و در اختیار داشته باشد.

براساس این گزارش عماد رضا بازیکن تیم استقلال با شرایط خاص روبرو شده است که احتمال بازگشت وی به تهران و حضور در تمرینات استقلال را تحت تأثیر قرار داده است، این بازیکن با مشکلات جدی از سوی مسئولان تیم سپاهان روبرو شده است.

عمادرضا که سعی داشت شرایطی فراهم کند که استقلال پول مالیات وی را پرداخت کند و امیدوار بود که این امر محقق شود اما این موضوع از طرف آبی ها انجام نمی شود زیرا اعضای این تیم امروز طی تماس با عماد رضا اعلام کردند قصد ندارد در این خصوص با عماد رضا همکاری های لازم را انجام دهند و مالیات وی را پرداخت کنند.

این درحالیست که عمادرضا چنین توقعی را داشت آبی ها در تماسی با این بازیکن اعلام کردند که عماد رضا هر زمانی که توانست مشکلات خود را حل کند با آبی ها تماس گرفته و برای عقد قرارداد با آنها وارد مذاکره شود زیرا در غیر این صورت احتمالاً این همکاری کمرنگ می شود و عماد رضا که در حال حاضر بدنبال تیم است قصد دارد هر طور شده با آبی ها به توافق کامل برسد و نیم فصل دوم را همراه استقلال سپری کند./آق

برچسب ها: استقلال ، نظری ، آبی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار