فرمانده انتظامي استان "ايلام" صبح امروز با اشاره به دستگيري سه شرور سابقه دار در شهرستان شيروانچرداول ،گفت: نمي گذاريم عده اي با شرارت آرامش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سردار "علي دولتي" در تشريح اين خبر گفت: اين سه متهم داراي سوابق کيفري متعددي مي باشند و تحت تعقيب محاکم قضايي استان نيز بوده اند.
وي شرارت،تيراندازي،سرقت،قاچاق موادمخدرو... را از جرايم اين افراد عنوان کرد و گفت:متهمان در آخرين عمل مجرمانه خود در مهرماه سال جاري با تيراندازي در پمپ بنزين بخش هليلان شهرستان شيروانچرداول باعث زخمي شدن يکنفر شدند.
فرماندهي انتظامي استان ايلام گفت: انجام اينگونه اقدامات و ايجاد رعب و وحشت، نارضايتي هاي زيادي را در بين مردم بوجود آورد تا جائيکه مردم درخواست هاي کتبي خود را در اين خصوص به مسئولان نيروي انتظامي ارسال کردند.
وي تصريح کرد: بررسي هاي اوليه پليس مشخص کرد اين افراد که از اشرار سابقه دار بودندسعي داشتند با ايجاد بي نظمي ،امنيت و آرامش بخش هليلان در شهرستان شيروانچرداول را بر هم بزنند.
سردار علي دولتي خاطرنشان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتي و پيگيري هاي مجدانه پليس هاي اطلاعات و آگاهي صبح امروز اين سه نفر در مخفيگاهشان دستگير شدند.
وي در پايان با تاکيد بر برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش گفت: نمي گذاريم عده اي با شرارت آرامش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند./ف
 
 
برچسب ها: شرور ، سابقه دار ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار