ريس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اهواز گفت: نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بهترين مجرا براي حضور و نفوذ در بازارهاي جهاني است و نمايشگاه آستاراخان روسيه فرصت مناسبي را براي توليدكنندگان و تجار خوزستاني فراهم مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالرحمن سليماني اظهاركرد: اگر چه در چند ماه اخير با روش‌هاي مختلفي اطلاع‌رساني وسيعي در استان براي حضور در نمايشگاه آستراخان صورت گرفته ما استقبال از اين نمايشگاه چندان رضايت بخش نبوده است.

وي افزود: اگر چه سالانه حجم زيادي از كالاها از طريق كالاهاي مختلف وارد كشور روسيه مي‌شود اما سهم خوزستان از اين حجم واردات اندك و يك به هزار است. اما با حضور در اين نمايشگاه مي‌توانيم سهم خوزستان در واردات به روسيه را افزايش دهيم و تجار خوزستاني مي‌توانند با حضور در اين نمايشگاه از نزديك با فرهنگ اين كشور آشنا شوند.

ريس اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اهواز عنوان‌كرد: شركت در نمايشگاه بين‌المللي اين امكان را فراهم مي‌كند كه توليدكنندگان و تجار از نزديك بتوانند با تجار و طرفين تجاري خود ارتباط بيشتر و بهتري برقرار كنند.

سليماني ادامه‌داد: اين نمايشگاه آذرماه در روسيه برگزار مي‌شود و علاقمندان به حضور در اين نمايشگاه مي‌توانند با مراجعه به اتاق بازرگاني اهواز و شركت نمايشگاه‌هاي خوزستان نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

وي گفت: قرار است تسهيلاتي از سوي اتاق بازرگاني و اتاق تعاون خوزستان به شركت‌كنندگان و توليدكنندگان در اين نمايشگاه داده شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.