رئیس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران گفت: پس از پایان یافتن مهلت قانونی‌ ابلاغ، پرونده متهمين اختلاس از بيمه و استانداري همراه با تمامي اعتراضات برای رسیدگی به اعتراضات به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

سيامک مديرخراساني در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به صدور حکم متهمان پرونده اختلاس بیمه و استانداری گفت: حکم متهمين اختلاس تقريبا به همه متهمان ابلاغ شده است.

رئیس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران ادامه داد: بعد از ابلاغ احکام و مدت اعتراض بر اين حکم بسياري از متهمان نسبت به حکم‌ها اعتراض داشته که اعتراضات در تهران تماما به دفتر شعبه ارسال شده و تنها برگه‌هاي اعتراض چند شهرستان باقي مانده است.

وي با بيان اينکه هنوز مهلت ابلاغ تمام نشده است، خاطرنشان کرد: پس از پایان یافتن مهلت قانونی‌ ابلاغ، پرونده همراه با تمامي اعتراضات برای رسیدگی به اعتراضات به دیوان عالی کشور فرستاده خواهد شد.

پيش از اين نيز قاضي مدير خراساني گفته بود رسیدگی به پرونده اختلاس از شرکت بیمه ایران و استانداری تهران از یکم خرداد ماه امسال در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران آغاز که پیش از این نیز سه جلسه دادگاه در سال ۸۹ برگزار شده بود.

قاضي پرونده اختلاس بيمه با اشاره به زمان آغاز جلسات دادگاه اختلاس بيمه يادآور شد: در حالی که پرونده فساد بزرگ بانکی آخرین روزهای رسیدگی در دادگاه را سپری می کرد نخستین جلسه دادگاه اختلاس یکم خرداد با حضور ۷۸ متهم برگزار شده بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار