مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2014 در آسیا به دور برگشت خود رسیده و فردا چهار بازی در قالب این رقابت ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سايت فدراسيون جهاني فوتبال فيفا در گزارشي به رقابت هاي انتخابي جام جهاني در آسيا پرداخت.

در این گزارش بازی مهم روز را دیدار تیم های عمان و ژاپن معرفی کرده و از هشت دور رویارویی 2 تیم در مراحل انتخابی نوشت. اولین رویارویی آنها نیز به سال 1997 و مرحله مقدماتی جام جهانی 1998 بر می گردد.

با اتمام شکست های عمانی ها در 15 سال اخیرف انتقام تنها واژه ای است که در ذهن اعضای این تیم وجود دارد. عمانی ما در صورت پیروزی مقابل ژاپن برای اولین بار شانس صعود خواهند داشت.

تنها نگرانی ژاپنی ها در این بازی غیبت "شینجی کاکاوأ" به خاطر مصدومیت زانو است در بازی ای که هیچ کدام از طرفین حق باخت ندارند عراق میزبان اردن خواهد بود.

اما در مهمترین بازی گروه الف ایران با ازبکستان دیدار می کند تا با یک پیروزی به صدر گروه صعود کند. ایران با پیروزی 6 بر یک در بازی دوستانه مقابل تاجیکستان آمادگی بالایی برای این بازی دارد هر چند کاپیتان تیم ملی با توجه به آسیب دیدگی در این بازی غائب خواهد بود./مح

برچسب ها: آسیا ، چهار ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار