عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت : اصلاح طلبان قصد دارند بين مجموعه اصولگرايي اختلاف ايجاد کرده تا با اعلام آتش بس و ايجاد آرامش در بين خود به وحدت دست يابند.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در راستاي تحرکات اصلاح طلبان در جهت تخريب اصولگرايان گفت: معيار عمل جريان‌ها با شاخص صراط مستقيم مبني بر رويکرد نظري و عملي به ولايت فقيه سنجيده مي‌شود، و هر جرياني اعم از اصلاح طلب و اصولگرا که از اين مسير فاصله بگيرد از مسير انقلاب اسلامي خارج شده است.

وي نسبت دادن جريان انحرافي به اصولگرايان از سوي جريان اصلاحات را ادعايي واهي و پوچ ارزيابي کرد و ادامه داد: اصلاح طلبان تا جايي پيش رفتند که فتنه 88 را رقم زدند لذا هر کس که خود را با شاخص ولايت فقيه تنظيم نکند از مسير انقلاب دور مي‌افتد و اين موضوع نمي‌تواند امري تحميلي و تلقيني باشد.

عضو جمعيت  ايثارگران گفت: جريان انحرافي برخواسته از افرادي است که با انقلاب اسلامي پيش آمدند اما زماني با آرمان ها و ارزش هاي انقلاب زاويه پيدا کردند و منحرف شدند  همچنين مي‌توان روند جريان دوم خرداد را نيز اينگونه قلمداد کرد.

شاکري در تصريح هدف اصلاح طلبان از نسبت دادن جريان انحرافي به اصولگرايان اظهار داشت: جريان دوم خرداد با اين روند قصد دارد که بين مجموعه اصولگرايي اختلافاتي را ايجاد کنند تا آنها بين خود آتش بس اعلام کنند و با ايجاد اين آرامش به وحدت دست يابند.

عضو جمعيت ايثارگران خاطرنشان کرد: آنهايي که مي‌خواهند از خط ولي فقيه فاصله بگيرند جزو هر دسته و گروه و جناحي که باشند به حاشيه رانده مي‌شوند و نمي‌توانند مردم را با خود همراه کنند، لذا احزاب و جريانات بايد به مردم اثبات کنند که پشتيبان مقام معظم رهبري هستند تا مردم به آنها اعتماد کنند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار