بحث خرید بازیکن در تیم استقلال شرایط این تیم را تغییر داده است زیرا تمام نفراتی که مورد نظر آبی ها هستند با مشکلاتی برای حضور در این تیم رو به رو هستند، اخبار استقلال را در اين خصوص می‌ خوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وضعیت عماد رضا برای حضور در استقلال مشخص نیست زیرا این بازیکن مشکلات بسیار زیادی برای دریافت رضایت نامه دارد، به همین دلیل آبی ها در نظر دارند یک بازیکن دیگر را جذب کنند و در خصوص آن به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنند، به همین دلیل و پس از بررسی های انجام گرفته، بحث خرید ایگور کاسترو مطرح شد، مهاجم سابق تیم ذوب آهن که چند فصل موفق را در این تیم سپری کرد و با شرایط ایده آلی رو به رو شد، اما در حال حاضر مورد توجه اعضای تیم استقلال قرار گرفته است و اعضای این تیم در نظر دارند تا اقدامات لازم را در خصوص جذب وی انجام دهند، در این مورد آبی ها قرار است با مدیر برنامه های کاسترو وارد مذاکره شوند تا بتوانند برای حضور وی در تیم با وی به توافق نهایی برسند، اعضای باشگاه استقلال در مورد مبلغ مالی و شرایطی که مورد پذیرش کاسترو است اطلاعی ندارند و در این خصوص بررسی های لازم را انجام می‌دهند تا پس از رسیدن به نتیجه بصورت قطعی با وی گفتگو کنند، زیرا قلعه نویی نیز از این اتفاق راضی است.

* اولتیماتوم فدراسیون به استقلالی ها

برخی اعضای تیم استقلال در خصوص شرایط تیم ملی و اوضاع این تیم با حضور کارلوس کی روش صحبت هایی انجام دادند و در این خصوص اظهار نظر کردند، اما این بحث ها مورد پذیرش و نظر اعضای تیم ملی قرار ندارند و خیلی از مسئولین و مربیان در این مورد اظهار نظر کرده و واکنش منفی رائه کردند.

بر اساس این گزارش، آبی ها معتقدند که تیم ملی با مشکلات زیادی رو به رو است و اعضای این تیم زیبا بازی نمی‌کنند و این نقایص باید برای پیشرفت تیم ایران رفع و رجوع شود اما اعضای تیم ملی در این خصوص واکنش ارائه کردند و معتقدند که برخی از فوتبالی ها راضی به پیشرفت و پیروزی های تیم ملی نیستند، اما اعضای این تیم معتقدند که بدلیل پیشرفت تیم ملی و شرایط ایده آل برای ایران این مباحث را مطرح کردند و این موضوع عاملی است که در این خصوص صحبت هایی عنوان کردند، اما مسئولین در تیم ملی از فدراسیون خواستند تا در مورد این مسائل و حواشی اطراف تیم ملی پس از آغاز هر دوره از اردوهای تیم ملی نظارت کامل و کافی را داشته باشند تا فوتبالی ها خارج از مجموعه در مورد تیم ملی مباحثی را مطرح نکنند که باعث افت روحی تیم ملی نباشد و شرایط را برای ملی پوشان تغییر ندهد.

شایان ذکر است، فدراسیون در این خصوص اخطار داده است که به منظور حمایت از تیم ملی ایران فوتبالی های خارج از مجموعه تیم ملی که در باشگاه های دیگر فعالیت دارند، از انتقاد بررسی شرایط خاص در خصوص تیم ملی دوری و اجتناب کنند.

* رقیب دو رگه رحمتی در راه است

مهدی رحمتی، دروازه بان ملی پوش استقلال در تیم ملی شرایط بسیار ایده آلی دارد و قصد دارد تا مدت ها به حضور بدون رقیب خود در تیم ادامه دهد اما این شرایط به نظر قابل تغییر است زیرا صحبت از حضور یک دروازه بان جدید در اردوی بعدی تیم ملی توسط کارلوس کی روش است.

بر اساس این گزارش، یک دروازه بان دورگه مورد توجه و پذیرش، کارلوس کی روش و دستیارانش قرار گرفته است و از آنجا که سرمربی تیم ملی به حضور دو رگه در اردوهای تیم علاقه فراوانی دارد، شرایط برای حضور دروازه بان مورد نظر مهیاست و قرار بر این شده است که این اتفاق هر چه سریعتر از سوی کی روش مورد بررسی و به فدراسیون اعلام شود تا این دروازه بان وارد تمرینات تیم ملی شود.

گفتنی است دانیل داورن دروازه بان مورد نظر است که سرمربی تیم ملی شرایط وی را مورد ارزیابی کامل قرار داده است اما تا به حال این موضوع را به مسئولان اعلام نکرده است، اما چنین قصدی را دارد و قرار است پس از بازی امروز چنین اتفاقی رخ دهد تا برای دیدار بعدی تیم ملی و این ديدار در اردوی تیم ملی حاضر شود. این دروازه بان ایرانی - لهستانی است و قرار است که به عنوان رقیب مهدی رحمتی در اردوی تیم ملی حاضر شود. به این ترتیب دروازه بان اول آبی ها که تا به حال رقیبی را در دیدارهای تیم ملی در کنار خودش ندیده در حال حاضر با شرایط خاص روبه رو شده است که ممکن است جایگاهش را متزلزل کند.

*اولتیماتوم برای آمادگی صادقی مدافع استقلال باید برسد 

امیر حسین صادقی، مدافع تیم استقلال در حالی با مصدومیت روبه رو شده است که حنیف عمران زاده نیز با مشکلات جدی روبه رو است و قادر به همراهی تیم استقلال نیست به این دلیل امیر حسین صادقی نمیتواند با آسودگی خاطر برای آمادگی اقدام کند زیرا شرایط برای وی کاملا متفاوت است.

براساس این گزارش، صادقی زیر نظر پزشک تیم استقلال مراحل درمانی را طی می کند، اما وی نیز به انجام چند جلسه فیزیوتراپی نیاز دارد اما هم اکنون به دلیل نیاز استقلال در تمرینات حاضر است تا هر طور شده خود را به بازی با سپاهان برساند، از طرفی امیرقله نوعی اصرار فراوان دارد تا این بازیکن برای این دیدار آماده شود زیرا در غیر این صورت وی مدافع میانی قابل اطمینانی را در اختیار ندارد و مصدومیت صادقی و عمران زاده به صورت همزمان شرایط را برای وی و تیمش تغییر دهد.

گفتنی است این بازیکن با انجام تمرینات ویژه قرار است خود را برای بازی کردن آماده کند زیرا سرمربی استقلال در دیداری مهم مقابل سپاهان از حضور جان واریو محروم است ، مجتبی جباری به این دیدار نمی رسد، عمران زاده با مشکل جدی کمر روبه روست و ملی پوشان نیز خسته هستند اما قرار است در غیاب این نفرات و مشکلاتی که ملی پوشان برای سرمربی تیم استقلال ایجاد کردند صادقی در خط دفاعی تیم را همراهی کند زیرا پس از بررسیهای مربیان تیم استقلال این بازیکن در خط دفاعی ایده آل تر از دیگر بازیکنان کار کرده است و شرایط بدون حضورش دچار تغییر می شود.

*میداودی با فیزیوتراپی رسید، اما ذخیره است 

میلاد میداوودی، مهاجم تیم استقلال با شرایط خاص در تمرینات این تیم حاضر می شود زیرا صحبتی از جدایي اش مطرح نمی شود چرا که در حال حاضر امیر قلعه نوعی از وی خواسته است تا با تمرکز کافی و کامل به تمریناتش ادامه دهد.

براساس این گزارش، میلاد میداودی با شرایط خاص در تیم روبه روست زیرا از طرفی از عملکرد وی رضایت ندارند و از طرفی نیز بحث جدایی اش از استقلال در حالی مطرح می شود که هنوزمشخص نیست قرار است میداودی مهاجمی باشد که نیم فصل به یک باشگاه دیگر می رود یا امین منوچهری. به همین دلیل وی با آسودگی بیشتری در تمرینات استقلال شرکت می کند زیرا قصد دارد در این تیم بماند زیرا وی از مربیان و مسئولان درخواست کرده است که شرایط مهیا بشود تا وی بتواند با اوضاعی ایده آل در ترکیب تیم استقلال قرار بگیرد و جایگاه اصلی خود را در تیم حفظ کند و بتواند با شرایط مناسب به ترکیب این تیم بازگردد. از طرفی امین منوچهری این روزها مصدوم است و این فرصت مناسبی برای میداودی است که خود را به مربیان اثبات کند، اما این بازیکن با شرایط خاصی روبه رو شده است زیرا اکبرپور و آرش برهانی برای حضور در خط حمله بدون اولویت دارند و این موضوع عامل این است که میداودی با مشکلاتی روبه رو شود و این بازیکن که با مصدومیت روبه رو شده بود به تمرینات بازگشته است اما قرار بر این است که وی از روی نیمکت استقلال را همراهی کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
meysam
۱۱:۵۴ ۲۵ آبان ۱۳۹۱
خدايش آرش برهاني بهتر نبود از اين مهاجما كه بردن تيم ملى فكر نكنم با اين بازيا كسى برزيلو ببين
آخرین اخبار