مجوز ارائه خدمات بانکی از طریق جیرینگ را بانک مرکزی ابلاغ و بزودی شروع سرویس ها به صورت گسترده به شبکه همراه اول ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صدوقی مدیر عامل همراه اول در نمایشگاه تلکام 2012 در جمع خبرنگاران گفت: اقدامات مهمی که طی این سالها انجام شده بحث ارائه خدمات بانکی در شبکه همراه اول بود که طی دو سال گذشته تعامل و ارتباط نزدیکی با بانک مرکزی ایجاد شد که با پیگیری های عمده هفته گذشته مجوز ارائه خدمات بانکی از طریق جیرینگ بانک مرکزی ابلاغ و شروع سرویس ها بزودی و به صورت گسترده در شبکه همراه اول ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: فروش کارت شارژ هزار تومانی از طریق جیرینگ شروع شده و بیش از 32 میلیون و نفر از مشترکین شبکه همراه اول جیرینگ را فعال کردند و در ایام حج بیشترین استقبال را داشته است.

صدوقی تصریح کرد: این خدمات غیر حضوری در شبکه طی دو سال در حال انجام بود که با ابلاغ مجوز ارائه خدمات از طرف اداره کل پرداخت های الکترونیکی بانک مرکزی این سرویس را رسما راه اندازی و عرضه کرده ایم.

مدیر همراه اول خاطر نشان کرد: در بحث فروشگاه زنجیره ای و خدمات بانکی و خدمات غیر حضوری نوسازی در همراه اول در حال حاضر دنبال می شود و 70درصد شبکه همراه اول در بخش خود شبکه نوسازی شده است./ف

برچسب ها: سرویس ، بانک ، جیرینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار