نماينده مردم ورامين در مجلس شوراي اسلامي گفت: اهدافی که آمریکا در طرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی این کشور در قبال کشورمان در جریان بوده است لذا برقراري مذاکره با اين کشور امکان ندارد.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سياست‌خارجي مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخیر اوباما مبنی بر انجام مذاکره با ایران در طی ماههای اخیر گفت: تصور می‌کنم اهدافی که آمریکا درطرح مذاکره با ایران دنبال می‌کند همان سناریو سیاست‌های دوگانه‌ای است که همواره از سوی این کشور در قبال کشورمان در جریان بوده است لذا برقراري مذاکره با اين کشور امکان ندارد.

وی افزود: آمریکا و شخصی مثل اوباما چگونه دم از مذاکره با ايران می‌زند در حالی پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری تحریم‌ها علیه ایران را تمديد می‌کند.

نقوی حسینی تصریح کرد: در شرایط فعلی به طور حتم برقراری رابطه با آمریکا ممکن نخواهد بود زیرا ما شاهد هستیم که مقامات اين کشور نه تنها از در مذاکره با ايران وارد عمل نمي‌شوند بلکه اقدامات کارشکنانه خود را همچنان ادامه مي دهند لذا برقراري رابطه با آمريکا و طرح موضوعاتي چون مذاکره از سوي مقامات اين کشور از پايه غلط است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حسینی ، اوباما ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار