سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد صدرنشین تیمش در این هفته را مهم نمی داند و می گوید و عیار تیم ما مقابل چند تیم قدرتمند مشخص می شود.

 مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با وجود برد و و صدر نشینی هنوز از تیم خود راضی نیست و تاکید می کند: تیم ما هنوز بایک دست شدن فاصله زیادی دارد و به هر حال از تیم سال قبل تنها یک بازیکن مانده و بقیه هم همه جوانند. این ناهماهنگی به خصوص در نیمه اول بازی با گرگان به چشم می آمد. اما از نظر فیزیکی شرایط خوب است.

وی اشاره کرد: ما توپهای از دست رفته زیادی داشتیم و بازی را خوب کنترل نکردیم در نیمه دوم بازی گرگان شرایطمان بهتر شد اما اواخر بازی تعویض ها نتیجه نداشت و بازیکنان نیمکت نشینی موفق به ایجاد تفاوت در بازی نشدند به همین دلیل اختلاف کم شد.

شاهین طبع اعتقاد دارد: صدر جدول مسابقات چندان مهم نیست هنوز بازیهای سخت لیگ مانده و بازی با 3 و 4 تیم بالای جدول از هفته بعد شروع می شود که همین بازیها عیار تیم را هم نشان می دهد.

کبیر: هنوز از ساسون راضی نیستم

اسد الله کبیر سرمربی شهرداری گرگان نیز پس از بازی با دانشگاه ازاد توضیح داد: شروع راحتی مقابل در دانشگاه آزاد داشتیم اما در کوارترهای دوم و سوم دفاع تیم از هم پاشید به خصوص در برگشت به دفاع مشکلات زیادی داشتیم. البته در دقایق پایانی ذخیرهای تیم عملکرد بهتری داشتند.

وی اضافه کرد: تیم دانشگاه آزاد مهره های بهتری نسبت به ما دارد.تیمی متشکل از بازیکنان جوان سرحال مثل حسن زاده، دلیرزهان و جمشیدی که آینده بسکتبال هستند و همین حالا هم توانمند به نظر می رسند.

سرمربی گرگان با تاکید بر اینکه هنوز بودجه بازیکن خارجی را ندارند از وضعیت ساسون آبرامیان گفت: ساسون از هفته قبل به تیم رسید اما تا به حال از شرایط وی راضی نبوده ام.

وی گفت: تیم ما باید کمی از نظر تمرکز دفاعی شرایط بهتری پیدا کند و با تلاش بیشتر می توانیم برای رده های پنجم تا هشتم رقابت خوبی داشته باشیم./با

برچسب ها: کبیر ، شاهین ، صدر نشینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار