حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

محمود گبرلو:سينماي ايران نياز به تعامل بين علما و سينماگران دارد

سينماي ايران براي ايجاد فضاي عاشورايي و ساخت آثاري در اين زمينه نياز به تعامل هنرمندان دين و سينما دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران برنامه سينمايي "هفت" شب گذشته با سردبيري محمود گبرلو از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.
محمود گبرلو در ابتداي برنامه ضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و عزا و همچنين عرض ادب به پيشگاه سالار شهيدان و شهداي كربلا و اهالي سينما كه همانند همه‌ي ايرانيان در اين ايام عزادار هستند، گفت: سينماي ايران تا چه ميزان توانسته به فضاي عاشورايي و محرم نزديك باشد تعداد فيلم هاي ساخته شده در اين زمينه بسيار انگشت شمار هستند.
وي تصريح كرد: مردم عاشق اين فضا هستند اما سينماي ايران كمتر به اين مسئله توجه مي‌كنند كه شايد به دليل عدم ارتباط بين علما و سينماگران ما شاهد وجود اين ضعف در سينما هستيم.
وي عنوان كرد: اگر مي‌خواهيم سينما پيام رسان خوبي باشد بايد هنرمندان دين و سينما در كنار هم به گفتگو بنشينند چرا كه سينماي ايران نياز به يك تعامل دارد تا با ايجاد بستر شاهد آثار ارزشمند تري باشيم.
گفتني است، برنامه سينمايي هفت با هدف بررسي مسائل سينماي ايران هر هفته جمعه شب ها با سردبيري و اجراي محمود گبرلو و تهيه كنندگي علي قانع از شبكه سه سينما به روي آنتن مي‌رود./ي2
برچسب ها: برنامه ، هفت ، گبرلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار