پور شریف، مدیر سامانه 1888 شهرداری منطقه 13 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بیشترین تعداد پیام در بین نواحی چهارگانه به ناحیه 2(104 پیام) و کمترین تعداد پیام به ناحیه 4 (29 پیام) اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: بررسی پیام ها نشان می دهد معاونت حمل و نقل ترافیک با 179 پیام بیشترین پیام را از سوی شهروندان دریافت کرده است.
مدیر سامانه 1888 منطقه 13 تصریح کرد: طی 7 ماهه ابتدایی سال جاری حدود 92 درصد پیام ها رسیدگی شده است که کیفیت رسیدگی به پیام ها در حد خوب ارزیابی شده است.
وی با بیان اینکه بخشی از پیام ها مربوط به انتقاد، شکایت و تقدیر و تشکر بوده است خاطر نشان کرد: مهمترین مصادیق انتقاد عملکرد نامناسب رانندگان حمل و نقل عمومی، عدم نظارت کامل بر هزینه های حمل و نقل عمومی، تأخیر و کمبود وسایل حمل و نقل عمومی و عدم صحیح و مستمر معابر می باشد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت فعالیت های سامانه نظارت همگانی در خصوص مسئولیت پذیری و پاسخگویی درون و برون سازمانی، جلب رضایت شهروندان را سر لوحه برنامه های ادارات و واحدهای تابعه منطقه 13 عنوان کرد./ز