مسئول بسيج دانشگاه تربیت مدرس با بيان اينکه نظام از ابتداي انقلاب از تمام ظرفيت‌ها استفاده کرده است، گفت: انتظار ملت از مسئولان این است که به کسانی که ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال برده و هنجار شکنی کرده‌اند اجازه ورود به عرصه انتخابات را ندهند.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر خاتمی اظهار داشت: به گونه‌ای که تاریخ نشان داده است حاکمیت جمهوری اسلامی از تمام ظرفیت‌ها در نظام استفاده کرده است لذا از ملی مذهبی‌ها گرفته تا گرایشات ناسیونالیستی به آنها اجازه ورود در انتخابات را داده است چرا که همگی شهروند ایران محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران هرگز فتنه مسعود رجوی و بنی‌صدر را از یاد نخواهند برد افزود: انتظار ملت از مسئولان این است که به کسانی که ارزش‌های اسلامی را زیر سئوال برده و هنجار شکنی کرده اند اجازه ورود به انتخابات را ندهند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه چرا خاتمی به یکباره مواضع خود را تغییر داد، تصریح کرد: این شخص به خیال خود فکر می‌کند که فرش قرمزي در حال پهن شدن براي ورود آنان به عرصه انتخابات است، اما تا به حال بايد متوجه شده باشد که اين مردم ديگر به فتنه گران 88 اجازه هيچگونه فعاليت سياسي در عرصه کشور را نخواهند داد.

مسئول بسیج دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس خاطر نشان کرد: موضوع ما این است که کسانی که به رهبر و انقلاب ما خیانت کرده‌اند، به هيچ وجه نباید وارد سیکل انتخابات شوند و در نماز جمعه روز گذشته آیت الله خاتمی  به خوبي پاسخ محمد خاتمی را داد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: خاتمی ، پاسخ ، خیانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار