نجف نیا گفت: داوران با خط گرفتن از سرمربی حریف بازی را اداره می کردند که این عامل باعث اعتراض شدید ما شد.

اقدس نجف نیا در گفتگو با خبرنگار  ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  در بازی هفته دهم لیگ برتر به مصاف تیم پالایش گاز ایلام رفتیم که متاسفانه با ناداوری روبرو شدیم.

وی گفت: متاسفانه پیش از؛از مسابقه نماینده داوران با اعلام این که مهمانسرا همدان محل مناسبی برای اقامت آنها نیست با الفاظی  نامناسب با بنده برخورد کرد و این در حالی است که این محل از نظر نظافت هیچ مشکلی ندارد اکثر مواقع محل مناسبی برای اسکان ورزشکاران است.

نجف نیا در خصوص برگزاری این بازی افزود: ایلامی ها کودک 5 ساله را نیز به عنوان توپ جمع کن در کنار زمین قرار داده بودند که خوابش برده بود و بازیکنان تیم ما توپ ها جمع می کردند و زمانی که به مسئولان آنجا این مشکل را بیان کردیم با لحن بد ایشان مواجه شدیم.

وی اظهار داشت: در جریان بازی مربی ایلام هر دستوری در خصوص گرفتن خطا به داورها اعلام می کرد آنها نیز بدون تاملی آن را اجرا می کردند زمانی که بازی را به این منوال مشاهده کردم بازیکنانم را از زمین بیرون آوردم و به اتوبوس بازگشتم اما با اصرار نماینده داوران و دیگر مسئولان به بازی برگشتیم.

وی ادامه داد: البته پس از برگشت به زمین یکی از بازیکنان تیم حریف به مربی تیم ما توهین کرد و داور وسط نیز کارت قرمز به وی نشان داد و فرانک شهبازی به ما اعلام کرد که تیم حریف با 10 بازیکن در زمین حضور خواهند داشت اما داور کارت قرمز خود را پس گرفت و کارت زرد به این بازیکن خاطی نشان داد که این عامل باعث اعتراض شدید ما شد.

سرمربی تیم پاس همدان گفت: با این ناداوری ها قصد داشتم که دیگر به بازی ادامه ندهیم اما به اصرار بازیکنانم بازی روال خود را ادامه داد که لازم به ذکر است با این همه اعتراض ما داوری ها همانطور بر علیه ما سوت می زدند که می توانم به جرات بگویم که این 6 گل را از ناداوری خوردیم.

نجف نیا در ادامه بیان کرد: پس از انجام بازی، با این که کلید رختکن دست خودم بود اما بعد از بازگشت با مشاهده در باز رختکن شدیم که تمام پول های بازیکنان به سرقت رفته بود که متاسفانه ساک دستی من بر روی نیمکت کادر فنی تیم قرار داشت نیز جزء این اموال مسروقه بود اما مسئولان آن جا این گزارش ما را باور نمی کردند.

وی در مورد سرقت اموال بازیکنان افزود: با آمدن پلیس به محل در جریان قرار گرفتیم که مقداری از پول ها و طلاها در سرویس بهداشتی پیدا شده که باز هم خدا را شکر می کنیم.

وي در خصوص بازیکنان خود افزود: بازیکنانم خوب بازی  می کنن و بدون حاشیه هستند اما این قضیه ها و مشکلات بازی ها را نمی دانیم چطور باید استنباط کنیم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار